Тасманын сценарийин Океев менен бирге жазган Тимур Зульфикаров өз чыгармачылыгында перс, араб, түрк мотивдерин кеңири колдонот. Ошон үчүн режиссер алдыңкы Азиянын улуттук жана маданий өзгөчөлүктөрү менен тоолук кыргыздардын кулк-мүнөзүнүн айкашуусунан тасма үчүн жакшынакай материал чыгарын көргөн.
Төлөмүш Океевдин мекени Төрт-Күл айылынын тоо этектеринде фильмдин кыргыз бөлүгү тартылган. Массалык сюжеттердин көбүнө режиссердун айылдаштары менен туугандары катышып, фильмди жаратууга колдорунан келген жардамын көрсөтүшкөн.
Фото сүрөтчү Александр Федоров тасма тартылып жатканда "Ганем-фильмдин" өкүлү Душанбеге келип, материалдарды көргөндөн кийин, эротика жетишпей жатканын айтканын эскерет.
Көпкө талашып-тартышкандан кийин Муфазал менен Алтынбүбүнүн сүйүү сценасын тартууну чечишет. Бирок Асел кийимсиз тартылгандан таптакыр баш тартып, анын ордуна дублер табышат. Аталган эпизодду жабык павильондо аз кишинин катышуусу менен тартышкан.
"Ганемдин өкүлү менден ошол сцена тартылган пленкаларды сүрөтүн өзүбүз чыгарабыз деп алып кетип, менин камерамда бир эле кадр калган. Тасманын советтик прокатында ал эпизод көрсөтүлгөн эмес", — дейт Федоров.
Тасманын өзөгүн түзгөн сүрөтчү Манинин окуясы бала кезинен тартып дасыккан сүрөтчү болгонго чейинки өмүрүн баяндайт.
Бул укмуштай кооз жана көз алдыңдан бир кайып сыяктуу закымдап өткөн кереметтүү чыгыш жомогун мурдатан көргөндөр же болочокто көрө тургандар окуянын кайгылуу аякташы жөнүндө дагы көп жолу эч тыянаксыз талашып-тартышар.