00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
10:01
3 мин
Жаңылыктар
11:01
3 мин
Ежедневные новости
12:01
3 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Ежедневные новости
18:01
4 мин
Жаңылыктар
19:01
4 мин
Ежедневные новости
20:00
4 мин
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
10:01
3 мин
Жаңылыктар
11:01
3 мин
Ежедневные новости
12:01
3 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 13:00
13:01
3 мин
Күн башат
Өлкөдө жазгы талаа жумуштары уланууда — быйыл кандай өсүмдүктөргө басым жасалды?
13:05
41 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 14:00
14:01
3 мин
Особый акцент
On air
14:05
60 мин
Ачык кеп
Мигранттар үчүн эскертме. Россия Федерациясында кантип кара тизмеге кирбеш керек же кантип чыкса болот
15:04
43 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 16:00
16:01
3 мин
Личный интерес
От блогера до ведущего: как школьник из КР попал в центр «Сириус»
16:04
37 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00
17:01
3 мин
Туяк
48 жыл мектепте иштеген Чыңгыз Айтматовдун биринчи мугалими Дүйшөн
17:05
37 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 18:00
18:01
5 мин
Об экономике и не только с Кубатом Рахимовым
Зелёная энергетика и экономика: как выстроить экологическую инфраструктуру в Кыргызстане?
18:06
49 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 19:00
19:01
5 мин
Спортбокс
Чоюн билек балбандардын Азиядагы жеңиши — Кыргызстандын кол күрөшчүлөрү Азия чемпионатынан 26 алтын медаль утту
19:06
44 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:01
5 мин
Тема дня
Кузнечная крепость в Бишкеке — история происхождения древнего городища
20:07
39 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 21:00
21:01
3 мин
Ачык кеп
Мигранттар үчүн эскертме. Россия Федерациясында кантип кара тизмеге кирбеш керек же кантип чыкса болот
21:04
43 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1
Радиостудия Sputnik Кыргызстан в Бишкеке - Sputnik Кыргызстан, 1920
Радио

Айдакеев: суу транспорту экологияга зыян, Ысык-Көлдө ал үчүн инфраструктура жок

© Sputnik / Акбар АкжигитовКырсыктардын тобокелдигин азайтуу боюнча Улуттук платформа катчылыгынын жетекчиси Алмабек Айдакеев
Кырсыктардын тобокелдигин азайтуу боюнча Улуттук платформа катчылыгынын жетекчиси Алмабек Айдакеев - Sputnik Кыргызстан, 1920, 02.04.2024
Жазылуу
Кырсыктардын тобокелдигин азайтуу боюнча Улуттук платформа катчылыгынын жетекчиси Алмабек Айдакеев Кыргызстанда көлдө сүзүүчү транспортторго инфраструктура түзүү керектигин айтты.
Дизель менен жүрүүчү кемелердин моторунун алдына майлуу суулар сарыгат. Муну көлгө киргизбей, алып барып төгүү үчүн насостук станция куруу керек. Бул тууралуу Алмабек Айдакеев Sputnik Кыргызстан радиосуна маек куруп жатып билдирди.
Айдакеев: суу транспорту экологияга зыян, Ысык-Көлдө ал үчүн инфраструктура жок
Анын айтымында, дизель менен жүрүүчү кемелерди инфраструктура түзүлмөйүнчө көлгө киргизбей туруу керек.
"Күйүүчү май менен жүрүүчү кемелердин моторунун алдына майлуу суулар сарыгат. Ушул майлуу сууларды көлгө агызбоо үчүн насостук станция керек. Экинчиден, жуунучу жайлардан агып чыккан суулардын көлгө кошулбашы үчүн да борборлоштурулган канализация зарыл. Бизде кемелер үчүн май куйган бир да жай жок. Мен билгенден учурда кемелерге, мотор кайыктарына челектеп ташып эле май куюп жүрүшөт. Мындай учурда сууга майдын төгүлүп кетүү коркунучу өтө жогору. Үчүнчүдөн, үч же беш жылда бир кемелердин корпусун тазалап туруу зарыл. Буга да мүмкүнчүлүк түзүлгөн эмес. Насостук станциялар шаардык коммуникацияга кошулушу керек. Бул да жок. Муну жеке менчик тараптар ишке ашырабы же мамлекетпи? Маселени Транспорт министрлиги чечиши керек. Негизи инфраструктура толук курулмайынча суу транспортунун иштешине уруксат берилбеши керек эле. Анткени экологияга зыян", — деди Айдакеев.
Ал суу транспортторун тиешелүү министрлик, ал эми суунун жээгиндеги инфраструктураны башка мамлекеттик кызмат тейлей турганын кошумчалады.
Жаңылыктар түрмөгү
0