00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
5 мин
Ежедневные новости
12:01
3 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
2 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Экономикалык панорама
17:04
43 мин
Ежедневные новости
18:01
4 мин
Жаңылыктар
19:01
2 мин
Ежедневные новости
20:00
6 мин
Утро хорошего дня
Конкурс «Учитель года»: как привлечь и поддержать будущих и действующих педагогов
06:05
47 мин
Күн башат
Дыйкандын жүгүн жеңилдеткен заманбап техникалар – Кыргызстан качан өзү айыл чарба техникаларын чыгара баштайт?
07:04
47 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 08:00
08:00
4 мин
Утро хорошего дня
Почему важно учиться говорить правильно: логопед о секретах успешного общения
08:04
43 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 09:00
09:00
4 мин
Күн башат
Мугалимдерге да мотивация керек! – педагогдор арасында өткөн иш-чара, сынактардын мааниси
09:05
49 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 12:00
12:01
3 мин
Будь в курсе
Как остановить деградацию присельных пастбищ? Беседа с экспертом
12:04
37 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 13:00
13:01
3 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
«Тынчтык жөнүндө» мыйзам долбоору - элдин уйкусун эффективдүү коргообу же керексиз чектөөбү?
13:04
26 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
Өлкөдө тартип бузган жүргүнчү, жүк ташуучу унааларга 5 миллинондон ашуун айып пул салынды
13:31
25 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 14:00
14:01
3 мин
Особый акцент
Зачем нужно признание "Талибана" - беседа с политологом об Афганистане
14:04
47 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 15:00
15:01
3 мин
Утро хорошего дня
Күйүүчү майды маркалоо долбоорунун пайдасы менен катар кандай зыяны бар? Тактоочу жагдайлары тууралуу
15:04
41 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 16:00
16:01
3 мин
Максимальный репост
Кто должен устанавливать урны возле домов и как они должны выглядеть? — ответ юриста
16:05
38 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00
17:01
3 мин
Туяк
24 жашында күйөөсү Дүйшөнкул Шопоковдон жана жалгыз уулунан айрылган Керимбүбү Шопокова
17:04
51 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 18:00
18:01
5 мин
Тема дня
Очереди в ЦОНах и цифровизация госслужбы — интервью с министром цифрового развития
18:07
45 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 19:00
19:01
5 мин
Стоп-кадр
Гримерлук кесипте квалификацияны жогорулатуу канчалык маанилүү?
19:06
39 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:01
5 мин
Киноблог
Искусство воплощения: что важно для актёра?
20:06
44 мин
Утро хорошего дня
Күйүүчү майды маркалоо долбоорунун пайдасы менен катар кандай зыяны бар? Тактоочу жагдайлары тууралуу
23:04
41 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1
Радиостудия Sputnik Кыргызстан в Бишкеке - Sputnik Кыргызстан, 1920
Радио

Искаков: унааны токтотуучу таяк — бул коррупциянын символу

© Sputnik / Табылды Кадырбеков"SAFARI" кыймылынын мүчөсү, жарандык активист Эртай Искаков
SAFARI кыймылынын мүчөсү, жарандык активист Эртай Искаков - Sputnik Кыргызстан, 1920, 24.12.2021
Жазылуу
"SAFARI" кыймылынын мүчөсү, жарандык активист Эртай Искаков жол коопсуздугун камсыздаган кызматкерлерге унааны токтотуучу таякты кайтаруу боюнча пикирин айтты.
Унааны токтотуучу таяк — бул коррупциянын символу. Аны кайтаруу артка кетүү менен барабар. Мындай пикирин Эртай Искаков Sputnik Кыргызстан радиосунда маек куруп жатып билдирди.
Искаков: унааны токтотуучу таяк — бул коррупциянын символу
Анын айтымында, бул кадам паракорчулукту күчөтүшү ыктымал.
"Көч бара-бара түзөлөт, бирок ал үчүн ниет түз болуш керек. Учурда жол коопсуздугун камсыздоо жаатында эмгектенген көп кызматкер өз ишине кыянаттык кылат. Ошондуктан жол коопсуздугун камсыздаган кызматкерлерге унааны токтотуучу таякты кайтаруу туура эмес. Анткени ал коррупциянын символу. Учурда жол коопсуздугун камсыздоо кызматкерлери ар кайсы жерлерге турууда. Аны жол кырсыктарын алдын алуу менен байланыштырып жатышат. Чынында кырсыктын алдын алуу үчүн жөө адамдардын өтмөгүнөн кийин эмес, ага чейин турса натыйжа бермек. Алар жол кырсыктарынын алдын алууга эмес, жол эрежесин бузгандарды кармоого үмүт кылышууда. Бул пара алууга түртүп, коррупциялык тобокелчиликти жогорулатат. Ошондуктан жезлди кайтаруу туура эмес кадам. Анткени аталган таякты бурулуштагы же жол кырсыгы болгон тыгынды жөнгө салуу үчүн гана колдонуу зарыл", — деди Искаков.
Ошондой эле ал ИИМге кошумча функциялардын берилиши жол коопсуздугун камсыздоого оң таасирин тийгизбей турганын кошумчалады.
Подкасттын толук вариантын видеодон көрүңүз:
Жаңылыктар түрмөгү
0