00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ежедневные новости
08:00
5 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
10:01
3 мин
Жаңылыктар
11:01
3 мин
Ежедневные новости
12:01
3 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Ежедневные новости
18:01
5 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 19:00
19:01
4 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:01
5 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 08:00
08:00
4 мин
Будь в курсе
В Кыргызстане могут появиться частные судебные исполнители — зачем это нужно
08:05
44 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 09:00
09:00
4 мин
Күн башат
РКӨФ быйыл 145 миллион долларга долбоорлорду каржылайт — фонд канча ГЭС курат?
09:04
46 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 10:00
10:01
3 мин
Тема дня
От энергетики до замороженных ягод: как РКФР вкладывает миллиарды в экономику КР
10:04
35 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 11:00
11:01
3 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
Кененин чагуусунан сактан! Курч вирустук кене энцефалитинен кантип коргонууга болот?
11:04
42 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 12:00
12:01
3 мин
Максимальный репост
Факты, герои, песни войны: Кыргызстан присоединится к «Диктанту Победы»
12:04
43 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 13:00
13:01
3 мин
Күн башат
Улуу Жеңишке 80 жыл: Ата мекендик согуштун маанилүүлүгү жаштарга үзгүлтүксүз жеткирилиши кажет
13:05
45 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 14:00
14:01
3 мин
Особый акцент
On air
14:05
60 мин
Ачык кеп
ЕАЭБдин Иран менен эркин соода келишими Кыргызстан үчүн чоң мүмкүнчүлүктөрдү ачат
15:04
39 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 16:00
16:01
3 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00
17:01
3 мин
Экономикалык панорама
Бизнес топтор. Жеке кызыкчылыкпы же өлкө экономикасына пайдасы барбы?
17:04
39 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 18:00
18:01
5 мин
Тема дня
КРСУ — в фокусе: у российских вузов за рубежом появился куратор
18:07
36 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 19:00
19:01
5 мин
Кеменгер
Кыргыздар ким болгон жана алгачкы ирет тарыхта качан эскерилген? Тарыхчы менен маек
19:06
57 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:01
5 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 21:00
21:01
3 мин
Ачык кеп
ЕАЭБдин Иран менен эркин соода келишими Кыргызстан үчүн чоң мүмкүнчүлүктөрдү ачат
21:04
39 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1
Радиостудия Sputnik Кыргызстан в Бишкеке - Sputnik Кыргызстан, 1920
Радио

Калмаматов: Түндүк-Түштүк жолун курууда изилдөөчүлөр жоголгон учурлар болду

© Sputnik / Табылды КадырбековТранспорт жана жолдор министрлигинин инвестициялык долбоорлорду ишке ашыруу тобунун инженер-жолчусу Айбек Калмаматов
Транспорт жана жолдор министрлигинин инвестициялык долбоорлорду ишке ашыруу тобунун инженер-жолчусу Айбек Калмаматов - Sputnik Кыргызстан, 1920, 20.11.2021
Жазылуу
Транспорт жана жолдор министрлигинин инвестициялык долбоорлорду ишке ашыруу тобунун инженер-жолчусу Айбек Калмаматов Түндүк-Түштүк альтернативдик жолу эл аралык сапаттарга жооп берерин айтты.
Түндүк-Түштүк альтернативдик жолу 11,5 тонна жүккө ылайыкташтырылган. Буга чейин курулган өлкөдөгү башка жолдор 10 тоннага гана эсептелген болчу. Бул тууралуу Айбек Калмаматов Sputnik Кыргызстан радиосунда маек куруп жатып билдирди.
Калмаматов: Түндүк — Түштүк жолун курууда изилдөөчүлөр жоголгон учурлар болду
Анын айтымында, аталган жолдун туурасы калктуу пунктуларда төрт тилке, ээн жерлерде эки тилке болуп түшөт.
"Түндүк-Түштүк альтернативдик жолунун курулуш иштери 2013-жылы эле башталган. Тактап айтканда, изилдөө, космостон карап, чиймесин түшүрүү, долбоорлоо иштери бүткөн соң эки жылдан кийин курулушуна кезек келген. Ошол изилдөө учурунда бир топ кыйынчылыктарга туш болгонбуз. Такыр жол жок участоктор түйшүк жараткан. Эки изилдөөчүбүздү жоготуп алып, бирөөсүнүн буту сынган абалда эки суткадан соң тапканбыз. Мына ушундай мээнет менен курулуп жаткан жолдун сапаты жогору деп айта алабыз. Анткени анда Россия, Казакстанда көп жылдан бери колдонулуп, өзүнүн сапат жагынан мыктылыгын далилдеген материалдар иштетилүүдө. Атап айтканда, асфальттын үстүңкү бети ЩМА деп коёт (щебёночно-мастичный асфальтобетон), өлкөдө ушул жолдо алгачкы ирет колдонулуп жатат. Сапаттуулугунун мындан 5-6 жыл мурда курулуп, элге колдонууга берилген жолдун Чаектеги бөлүгүнөн да байкасаңыздар болот. Ошондон бери иштетилип жатса да жарака кетпей, чийиндери да сакталуу бойдон турат", — деди Калмаматов.
Инженер учурда курулуш иштери белгиленген убакыттан кеч калбай жүргүзүлүп жатканын кошумчалады.
Жаңылыктар түрмөгү
0