00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
10:01
3 мин
Жаңылыктар
11:01
3 мин
Ежедневные новости
12:01
3 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 13:00
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Ежедневные новости
18:01
5 мин
Жаңылыктар
19:01
4 мин
Ежедневные новости
20:00
4 мин
Ежедневные новости
08:00
3 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
10:01
3 мин
Жаңылыктар
11:01
3 мин
Ежедневные новости
12:01
4 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 13:00
13:01
3 мин
Күн башат
Кыргызстанда жол куруу жана жол тейлөө тармагында адистер жетишпейт — кадрларды даярдоо кандай жүрүүдө?
13:05
41 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 14:00
14:01
4 мин
Особый акцент
Будет ли новая гонка ядерных вооружений — беседа с политологом
14:05
46 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 15:00
15:01
3 мин
Ачык кеп
Кышында республикалык деңгээлдеги жолдордо коопсуздук кандай камсыздалат?
15:04
43 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 16:00
16:01
3 мин
Личный интерес
Новые имена и живые истории - Жылдыз Акаева о современной литературе Кыргызстана
16:04
47 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00
17:01
3 мин
Туяк
Таланты бааланбай, унутта калып бараткан таланттуу актёр Бекин Сейдакматов
17:04
49 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 18:00
18:01
5 мин
Тема дня
Кариес у 90% детей Кыргызстана: кто поможет защитить улыбку?
18:07
45 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 19:00
19:01
5 мин
Спортбокс
Кыргыз спорт журналистикасына эмне жетишпейт — Спорт журналисттер федерациясы түзүлгөнүнө 30 жыл толду
19:06
42 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:01
5 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 21:00
21:01
3 мин
Ачык кеп
Кышында республикалык деңгээлдеги жолдордо коопсуздук кандай камсыздалат?
21:04
43 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1

Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00

Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00
Жазылуу
Бишкек шаарынын мэри Айбек Жунушалиев "Ала-Тоо 24" телеканалынын эфиринде жол тыгындарын жоюу чаралары тууралуу айтып берди. Ал айрым автобустук каттамдарды кыскартуу пландалып жатканын белгиледи. "Кыймыл кызыган маалда 20 автобус жолго батпай, өздөрү тыгын жаратууда. Бул жерде аралыкты сактоо маанилүү. Атайын эрежелер жана коопсуздук маселеси бар... Учурда кээ бир каттамдарды жоюп салууну пландап жатабыз. Мында жүргүнчүлөр жол акыны бир ирет төлөп, бир нече автобус менен жолун улай алышат", — деди Жунушалиев.Ал ошондой эле борбор калаада метро куруу мүмкүндүгү тууралуу суроого жооп берди. Мэрдин айтымында, эксперттер мындай долбоорду ишке ашыруу өтө кымбатка туруп, өзүн көптө актай турганын эскертишүүдө. Андыктан муниципалитет трамвай каттамдарын ишке ашырууну сунуштап жатышат.Жунушалиев буга чейин айтылган темир жолду шаардын сыртына чыгаруу демилгесин да эске салды."Темир жол шаардын сыртына чыгарылбайт, бирок ал аркылуу шаардык поезддер жүрө башташы мүмкүн. Асма жолдун курулушуна келсек, потенциалдуу инвестордун долбоорду ишке ашырууга мүмкүнчүлүгү жок болуп жатат. Биз башка компанияларга техникалык-экономикалык негиздемени жөнөттүк, бирок асма жол транспорт маселесин чечпейт. Ал туризм үчүн пайдалуу нерсе", — деди калаа башчы.
"Камбар-Ата-1 ГЭС" долбоорунун алдын ала баасы 4,2 млрд долларды түзөт, ал эми каржылоо портфели 5,6 млрд долларга жетет. Бул тууралуу Өзбекстандын энергетика министри Журабек Мирзамахмудов "Ўзбекистон 24" телеканалына берген маегинде билдирди. Анын айтымында, сентябрдын аягында Брюссель шаарында Өзбекстан, Казакстан жана Кыргызстандын энергетика министрлеринин катышуусунда Камбар-Ата-1 ГЭСи боюнча сүйлөшүүлөрдүн үчүнчү айлампасы өткөн. Дүйнөлүк банктын колдоосу менен уюштурулган жыйынга Европа кайра куруу жана өнүктүрүү банкы, Европа инвестициялык банкы, Азия өнүктүрүү банкы, ОПЕК фонду жана башка ири финансылык институттар катышкан. Министр белгилегендей, долбоор экология, коопсуздук жана экономика тармактарындагы эл аралык талаптарга ылайык ишке ашырылат. Камбар-Ата-1 ГЭС — бул "жашыл энергетика" багытындагы ири регионалдык демилге болуп, үч өлкөгө суу ресурстарын натыйжалуу пайдаланууга шарт түзөт.
Газа секторун калыбына келтирүү иштерине 70 миллиард доллар өлчөмүндө каражат керек. Бул тууралуу БУУнун Өнүктүрүү программасынын палестин элине жардам көрсөтүү долбоорунун өкүлү Яко Силлиерс Женевадагы брифингде айтканын РИА Новости жазды. Анын айтымында, үстүбүздөгү жылдын март айында Дүйнөлүк банк 23 миллиард доллар керектелерин билдирген, бирок Израилдин созулуп кеткен согуштук аракеттеринен улам реконструкцияга зарыл каражаттын көлөмү кыйла өстү. Буга Газа шаарынын бир топ кыйроого учурашы да себеп. Силлиерс анклавды калыбына келтирүү мөөнөтүн божомолдой алган жок, жумуштар каржылоодон көз каранды. БУУ өкүлү реконструкция иштери "он жылдап" созулуп кетиши мүмкүн экенин белгиледи. UNDP баалоосуна ылайык, Газаны кеминде эле 500 миллион тоннадай урандыдан тазалоо кажет. Андан көз жумган палестиналыктардын сөөгү да чыгышы мүмкүн."Январдан бери үч сөөк чыгардык. Алар мечиттен табылган. Тилекке каршы, башка жактардан да чыгышы толук ыктымал", — деди Силлиерс.
Жаңылыктар түрмөгү
0