https://sputnik.kg/20241204/legendaga-aylangan-moskvich-1090609213.html
Легендага айланган "Москвичтин" тарыхы
Легендага айланган "Москвичтин" тарыхы
Sputnik Кыргызстан
1946-жылдын 4-декабрында Москва шаарында биринчи "Москвич-400" чыккан. Ушул датадан тарта СССРде легендалуу "Москвичтердин" доору башталган. 04.12.2024, Sputnik Кыргызстан
2024-12-04T19:05+0600
2024-12-04T19:05+0600
2024-12-04T19:05+0600
видео
ссср
москвич
автоунаа
тарых
кыймылдаткыч
седан
https://sputnik.kg/img/101359/51/1013595175_0:144:3129:1904_1920x0_80_0_0_df00dcc48939aca07668d30c01b61cda.jpg
1946-жылдын 4-декабрында Москва шаарында биринчи "Москвич-400" чыккан. Ушул датадан тарта СССРде легендалуу "Москвичтердин" доору башталган.Бул автоунаа немецтердин Opel Kadett K38 автомобилинин дээрлик көчүрмөсү эле. Аны 1937-жылдан тарта чыгарышкан. Демек, бул арада машинанын техникалык жактан өркүндөшү үчүн алымча-кошумчалар киргизилген.Бранденбургдагы Opel автозаводунан олжого түшкөн темир тулпарларды, жабдуулардын бөлүктөрүн, документацияларын жана адистерди СССРге чыгарып кетишкен. Бул 1954-жылы жайында жасалган. Мындай демилгени Иосиф Сталин көтөргөн.Төрт орундуу автокөлүктүн кузову алып койгонго шартташкан. Кыймылдаткычы — көлөмү 1,1 литрлик мотор болгон. Ылдамдыгы саатына 90 чакырым, майдын чыгымы 100 чакырымга 9 литр эле.1947-жылдан тарта 1956-жылга чейин 216 006 седан, 17 742 кабриолет жана 11 129 фургон чыккан.
ссср
Sputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Жаңылыктар
kg_KG
Sputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://sputnik.kg/img/101359/51/1013595175_200:0:2929:2047_1920x0_80_0_0_4df106d3b060410ac6c69bbe13f0ddb7.jpgSputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
видео, ссср, москвич, автоунаа, тарых, кыймылдаткыч, седан
видео, ссср, москвич, автоунаа, тарых, кыймылдаткыч, седан
Легендага айланган "Москвичтин" тарыхы
1946-жылдын 4-декабрында Москва шаарында биринчи "Москвич-400" чыккан. Ушул датадан тарта СССРде легендалуу "Москвичтердин" доору башталган.
Бул автоунаа немецтердин Opel Kadett K38 автомобилинин дээрлик көчүрмөсү эле. Аны 1937-жылдан тарта чыгарышкан. Демек, бул арада машинанын техникалык жактан өркүндөшү үчүн алымча-кошумчалар киргизилген.
Бранденбургдагы Opel автозаводунан олжого түшкөн темир тулпарларды, жабдуулардын бөлүктөрүн, документацияларын жана адистерди СССРге чыгарып кетишкен. Бул 1954-жылы жайында жасалган. Мындай демилгени Иосиф Сталин көтөргөн.
Төрт орундуу автокөлүктүн кузову алып койгонго шартташкан. Кыймылдаткычы — көлөмү 1,1 литрлик мотор болгон. Ылдамдыгы саатына 90 чакырым, майдын чыгымы 100 чакырымга 9 литр эле.
1947-жылдан тарта 1956-жылга чейин 216 006 седан, 17 742 кабриолет жана 11 129 фургон чыккан.