00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
5 мин
Ежедневные новости
10:00
4 мин
Жаңылыктар
11:00
4 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 12:00
12:01
4 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
4 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
4 мин
Жаңылыктар
17:00
4 мин
Ежедневные новости
18:00
5 мин
Жаңылыктар
19:00
5 мин
Ежедневные новости. Погода на завтра
20:00
4 мин
Об экономике и не только
20:04
54 мин
Ежедневные новости
08:00
5 мин
Жаңылыктар
09:00
5 мин
09:52
2 мин
Ежедневные новости
10:01
3 мин
Жаңылыктар
11:01
3 мин
Ежедневные новости
12:01
3 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Ежедневные новости
18:01
5 мин
Жаңылыктар
19:01
4 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:00
5 мин
Особый акцент
Что такое Глобальный Юг и в чем его значение для мира?
20:05
46 мин
Ачык кеп
Соңку жылдары айыл чарба тармагына өзгөчө көнүл бурулууда — сан менен сапатынын көрсөткүчтөрү кандай?
21:03
51 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1

Легендага айланган "Москвичтин" тарыхы

© Sputnik / В. Хоменко / Медиабанкка өтүү"Москвич-400" автоунаасы. Архив
Москвич-400 автоунаасы. Архив - Sputnik Кыргызстан, 1920, 04.12.2024
Жазылуу
1946-жылдын 4-декабрында Москва шаарында биринчи "Москвич-400" чыккан. Ушул датадан тарта СССРде легендалуу "Москвичтердин" доору башталган.
Бул автоунаа немецтердин Opel Kadett K38 автомобилинин дээрлик көчүрмөсү эле. Аны 1937-жылдан тарта чыгарышкан. Демек, бул арада машинанын техникалык жактан өркүндөшү үчүн алымча-кошумчалар киргизилген.
Бранденбургдагы Opel автозаводунан олжого түшкөн темир тулпарларды, жабдуулардын бөлүктөрүн, документацияларын жана адистерди СССРге чыгарып кетишкен. Бул 1954-жылы жайында жасалган. Мындай демилгени Иосиф Сталин көтөргөн.
Төрт орундуу автокөлүктүн кузову алып койгонго шартташкан. Кыймылдаткычы — көлөмү 1,1 литрлик мотор болгон. Ылдамдыгы саатына 90 чакырым, майдын чыгымы 100 чакырымга 9 литр эле.
1947-жылдан тарта 1956-жылга чейин 216 006 седан, 17 742 кабриолет жана 11 129 фургон чыккан.
Жаңылыктар түрмөгү
0