https://sputnik.kg/20220308/uluttuk-bank-dattanuu-kajryluu-1062685466.html
Кыргызстандагы банктарга нааразычылык жаралса кайда кайрылуу керек?
Кыргызстандагы банктарга нааразычылык жаралса кайда кайрылуу керек?
Sputnik Кыргызстан
Кайрылуу кат түрүндө берилиши керек. Аны почта же электрондук булактар аркылуу жөнөтсө болот. Катта даттануучунун аты-жөнү, дареги, телефон номери жана көйгөйү... 08.03.2022, Sputnik Кыргызстан
2022-03-08T20:09+0600
2022-03-08T20:09+0600
2022-03-08T20:09+0600
кыргызстан
улуттук банк
нааразычылык
кайрылуу
дарек
https://sputnik.kg/img/104870/39/1048703902_0:0:3591:2021_1920x0_80_0_0_c32d9f0e987df7db1e90b03140c52662.jpg
БИШКЕК, 8-мар. — Sputnik. КР Улуттук банкы финансы-кредиттик мекемелерге нааразычылыктар жаралса, кайсы жакка кайрылса болорун айтты.Эгер кызмат көрсөтүүдө жагымсыз окуялар болсо, алгач банктын жетекчилигине билдирүү зарыл.Кайрылууга финансы-кредиттик мекеменин филиалынын жетекчисинин колу коюлган жооп даярдалат. Анда жазылгандарга кардар ыраазы болбосо, Улуттук банкка же анын облустардагы башкармалыктарына даттана алат.Бул учурда дагы жаран аты-жөнүн, телефон номерин, дарегин толугу менен жазып, мүмкүн болгон учурда укугу бузулганын далилдеген документ, сүрөттөрдү, видеолорду тиркесе болот.Керектөөчүлөрдүн укуктарын коргоо маселеси боюнча керектүү маалымат, кеп-кеңештерди ыкчам алуу үчүн жарандар төмөндө берилген телефон номерлери, ошондой эле Улуттук банктын коомдук кабылдамасына 996 312 61 04 86 телефон номери аркылуу байланыша алат.
https://sputnik.kg/20220308/uluttuk-banktan-altyn-kuymalardy-satyp-aluununun-on-zhana-ters-zhaktary-1062683305.html
Sputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Жаңылыктар
kg_KG
Sputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://sputnik.kg/img/104870/39/1048703902_323:0:3054:2048_1920x0_80_0_0_7398d7d62bb5b415f7d4caef0a9a0599.jpgSputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
кыргызстан, улуттук банк, нааразычылык, кайрылуу, дарек
кыргызстан, улуттук банк, нааразычылык, кайрылуу, дарек
Кыргызстандагы банктарга нааразычылык жаралса кайда кайрылуу керек?
Кайрылуу кат түрүндө берилиши керек. Аны почта же электрондук булактар аркылуу жөнөтсө болот. Катта даттануучунун аты-жөнү, дареги, телефон номери жана көйгөйү сүрөттөлүшү зарыл.
БИШКЕК, 8-мар. — Sputnik. КР Улуттук банкы финансы-кредиттик мекемелерге нааразычылыктар жаралса, кайсы жакка кайрылса болорун айтты.
Эгер кызмат көрсөтүүдө жагымсыз окуялар болсо, алгач банктын жетекчилигине билдирүү зарыл.
"Кайрылуу кат түрүндө берилиши керек. Аны почта же электрондук булактар аркылуу жөнөтсө болот. Катта даттануучунун аты-жөнү, дареги, телефон номери жана көйгөйү сүрөттөлүшү зарыл. Мүмкүн болгон учурда тиешелүү документтер тиркелсе болот", — деп айтылат Улуттук банктын билдирүүсүндө.
Кайрылууга финансы-кредиттик мекеменин филиалынын жетекчисинин колу коюлган жооп даярдалат. Анда жазылгандарга кардар ыраазы болбосо, Улуттук банкка же анын облустардагы башкармалыктарына даттана алат.
Бул учурда дагы жаран аты-жөнүн, телефон номерин, дарегин толугу менен жазып, мүмкүн болгон учурда укугу бузулганын далилдеген документ, сүрөттөрдү, видеолорду тиркесе болот.
Керектөөчүлөрдүн укуктарын коргоо маселеси боюнча керектүү маалымат, кеп-кеңештерди ыкчам алуу үчүн жарандар төмөндө берилген телефон номерлери, ошондой эле Улуттук банктын коомдук кабылдамасына 996 312 61 04 86 телефон номери аркылуу байланыша алат.
8 Жалган Куран 2022, 12:32