00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
10:00
4 мин
Жаңылыктар
11:01
3 мин
Ежедневные новости
12:01
3 мин
Жаңылыктар
13:01
4 мин
Ежедневные новости
14:01
4 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
4 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Ежедневные новости. Погода на завтра
18:00
6 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
10:00
4 мин
Жаңылыктар
11:01
4 мин
Ежедневные новости
12:01
3 мин
Жаңылыктар
13:01
4 мин
Ежедневные новости
14:00
4 мин
Жаңылыктар
15:00
4 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
4 мин
18:57
2 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1

Эмнеге пандемияга карабай жол кырсыктары азайган жок. ЖКККББнын жообу

Жазылуу
Башкармалык жол-эксплуатациялоо жана муниципалдык кызматтарга өзүнө жүктөлгөн милдеттерин талаптагыдай аткарышы керектигин эскертти.

БИШКЕК, 26-авг. — Sputnik. Эпидемиологиялык кырдаалга байланыштуу киргизилген карантинге карабай Кыргызстанда жол кырсыктары боюнча статистика көңүл жылытарлык эмес. Бул тууралуу Жол кыймылы коопсуздугун камсыздоо башкы башкармалыгы (ЖКККББ) билдирди.

Ведомство жол кырсыктарынын санын кыскартууга негиз боло турган себептерди атады.

  • Кесипкөйлүк жана айдоочулук курамдын дисциплинасы;
  • Транспорт каражаттарынын техникалык абалы;
  • Жолдордун инфраструктурасынын талаптарга дал келиши;
  • Жол кыймылынын катышуучуларынын дисциплинасы (жөө жүргөндөр, велосипедчендер жана башкалар);
  • Министрликтердин, ведомстволордун жана мекемелердин жетекчилери менен кызматкерлеринин жоопкерчиликтүү болушу.

Кыргызстандагы айдоочулар тууралуу кызыктуу фактылар

Ал эми авариялардын басымдуу бөлүгү жол эрежелеринин одоно бузулушунан келип чыгары белгиленет.

Алар төмөнкүлөр:

  • Ылдамдык режиминин сакталбашы;
  • Өтүү кезегинин сакталбашы;
  • Каршы тилкеге чыгып айдоо;
  • Туура эмес дистанция;
  • Жөө адамдарды өткөрүү эрежесинин бузулушу;
  • Баңгизат чегип же мас абалында рулга отуруу.

Жол эрежесин бузууга салынган айыптардын көлөмү кантип өзгөрдү? Инфографика

“Жол кырсыгынын күнөөкөрлөрү бир гана айдоочулар эмес, айрым учурларда жөө жүрүүчүлөр дагы болуп калат. Ошондой эле жол кырсыктарынын көп катталышына жол инфраструктурасынын абалы да таасир этет. Жол кыймылынын катышуучуларынын бири-бирине сылык мамилеси жана сабырдуулугу коопсуздуктун негизи куралы бойдон кала берет”, — деп билдирди ЖКККББ.

Башкармалык жол-эксплуатациялоо жана муниципалдык кызматтарга өзүнө жүктөлгөн милдеттерин талаптагыдай аткарышы керектигин эскертти.

Жаңылыктар түрмөгү
0