00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Жаңылыктар
11:01
3 мин
Ежедневные новости
12:01
4 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
ОГО! Люди и события, которые не оставили нас равнодушными
14:04
48 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:00
3 мин
Жаңылыктар
17:30
4 мин
Ежедневные новости. Погода на завтра
18:00
4 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 08:00
08:00
4 мин
Будь в курсе
Айчурок Зайырбекова: как психология помогает милиции в экстремальных условиях
08:04
43 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 09:00
09:00
5 мин
Күн башат
Кыргызстандыктардын санариптик сабаттуулугу кандай? – Санариптик өнүктүрүү министрлиги алдына коюлган милдеттерди кандай аткарды?
09:05
47 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 10:00
10:01
3 мин
Тема дня
Шанс стать крутым бизнесменом — беседа о работе Университета «Евразия» с вице-спикером Госдумы РФ
10:04
33 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 11:00
11:01
3 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
Бишкектеги ышты өлчөгөн жабдуулар туура эмес иштейби? Ыш менен күрөшүү кандай жүрүүдө?
11:04
41 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 12:00
12:01
3 мин
Максимальный репост
Цифровизация таможни: борьба с контрабандой и снижение бюрократии
12:05
36 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 13:00
13:01
3 мин
Күн башат
2025-жылы канча чакырым жол салынат? – инвестиция, жаңы техника, акы төлөнүүчү жол, кадр маселеси
13:05
44 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 14:00
14:01
3 мин
Особый акцент
On air
14:05
60 мин
Ачык кеп
Туристтик жайларды классификациялоо системасын жаңылоо — тейлөө сапатын жакшыртабы?
15:04
46 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 16:00
16:01
3 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00
17:01
3 мин
Экономикалык панорама
Пайыздык коюмдар жана инфлация
17:04
42 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 18:00
18:01
5 мин
Тема дня
Страна детей и открытой, предприимчивой молодежи — глава представительства «Россотрудничества» о Кыргызстане
18:07
36 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 19:00
19:01
5 мин
Стимул
Мекенинде ийгиликтүү ишкерге айланган мурдагы мигрант
19:06
49 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:01
5 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 21:00
21:01
3 мин
Ачык кеп
Туристтик жайларды классификациялоо системасын жаңылоо — тейлөө сапатын жакшыртабы?
21:04
46 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1

Түндүк — Түштүк трассасынын бир бөлүгүндө акы алынмай болду

© Sputnik / Алексей Мальгавко / Медиабанкка өтүүЖолдогу автоунаа. Архив
Жолдогу автоунаа. Архив - Sputnik Кыргызстан
Жазылуу
Балыкчы менен Жалал-Абадды байланыштыруучу альтернативалуу магистралдын курулушу 2014-жылы башталган. Анын узундугу 433 чакырымды түзөт.

БИШКЕК, 17-янв. — Sputnik. Түндүк — Түштүк альтернативалуу трасса 2021-жылдын жай айларында ишке берилип, тоннелди эске албаганда акысыз болот. Бул тууралуу Sputnik Кыргызстан агенттигине транспорт жана жолдор министринин орун басары Бакыт Бердалиев билдирди.

Балыкчы менен Жалал-Абадды байланыштыруучу альтернативалуу магистралдын курулушу 2014-жылы башталган. Анын узундугу 433 чакырымды түзөт. Көк-Арт ашуусунда 3 890 метрлик тоннель курулуп, Фергана өрөөнүнүн түндүк жана түштүк тарабын бириктирип турат.

"Жол 2021-жылдын жай айларында ишке берилет. Акысыз болот, бирок тоннелден өткөн учурда төлөм алынат, анткени аны тейлеш керек. Алынуучу акынын көлөмү азырынча белгисиз, көрөбүз", — деди Бердалиев.

Инженер-дорожник Замир Искаков - Sputnik Кыргызстан
Радио
Искаков: Түндүк — Түштүк альтернативалуу жолунда 34 метрлик жаракалар бар
Бүгүнкү күндө Кыргызстандын түндүк жана түштүк аймактарын 600 чакырымга созулган Бишкек — Ош жолу гана байланыштырып турат. Жол деңиз деңгээлинен 3000 метрден ашык бийиктиктен өтүп, серпантини көп. Кышында кар көчкү жүрүү кооптуулугу күч болот.

Ал эми жаңы салынуучу альтернативдүү трассанын курулушу 850 миллион долларга бааланып, каражаттын басымдуу бөлүгүн Кытай бөлүп берген.

Жаңылыктар түрмөгү
0