00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
07:46
5 мин
Ежедневные новости
08:00
3 мин
Жаңылыктар
09:00
3 мин
Ежедневные новости
12:01
3 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Ежедневные новости
18:01
4 мин
Жаңылыктар
19:01
5 мин
Ежедневные новости
20:00
5 мин
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
5 мин
Ежедневные новости
12:01
3 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Ежедневные новости
18:00
4 мин
Жаңылыктар
19:00
5 мин
Ежедневные новости
20:00
4 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1

Баасы асман чапчыган бренддер аныкталып, 184 млрд. долларлык компания биринчи болду

© REUTERS / Toru Hanai / File PhotoКурс валют доллара в Токио
Курс валют доллара в Токио - Sputnik Кыргызстан
Жазылуу
Рейтинг түзүүдө Interbrand жок дегенде үч материкте иш алып барган компанияга басым жасаган

БИШКЕК, 26-сен. — Sputnik. Interbrand деп аталган консалтинг агенттеги дүйнөдөгү эң кымбат деген бренддерди атады. Бул тууралуу аталган агенттикке таянып РИА Новости билдирди.

Презентация iPhone X в Купертино - Sputnik Кыргызстан
iPhone X смартфонунун өң-жүздү таанычу функциясы эмнеси менен кооптуу?
Биринчи сапка баасы 184 миллиардов долларга бааланган Apple компаниясы чыкты. Экинчи орунду Google компаниясы ээлеп, наркы 142 миллиард доллар деп айтылды. Алардын артынан удаа эле Microsoft келип, 80 миллиард доллары менен үчүнчү орунду ээледи.

Ал эми бештик туурасында кеп салсак, Coca-Cola (69,73 млрд. доллар) жана Amazon 64,8 млрд. доллар менен кирди.

Рейтингдерди түзүүдө Interbrand жок дегенде үч материкте иш алып барып, кирешесининин үчтөн бирин өз өлкөсүнөн сырткаркы жерлерде таап жаткан компанияга басым жасаган.

Жаңылыктар түрмөгү
0