БИШКЕК, 26-сен. — Sputnik. Interbrand деп аталган консалтинг агенттеги дүйнөдөгү эң кымбат деген бренддерди атады. Бул тууралуу аталган агенттикке таянып РИА Новости билдирди.
Биринчи сапка баасы 184 миллиардов долларга бааланган Apple компаниясы чыкты. Экинчи орунду Google компаниясы ээлеп, наркы 142 миллиард доллар деп айтылды. Алардын артынан удаа эле Microsoft келип, 80 миллиард доллары менен үчүнчү орунду ээледи.
Ал эми бештик туурасында кеп салсак, Coca-Cola (69,73 млрд. доллар) жана Amazon 64,8 млрд. доллар менен кирди.
Рейтингдерди түзүүдө Interbrand жок дегенде үч материкте иш алып барып, кирешесининин үчтөн бирин өз өлкөсүнөн сырткаркы жерлерде таап жаткан компанияга басым жасаган.