06:39 29 Бирдин айы 2020
Түз эфир
  • USD69.8500
  • EUR77.0760
  • RUB1.0427
Дүйнөдө
Кыскача шилтеме алуу
140721

Сомнолог күүгүм киргенден кийин жарык берүүчү техникаларды азыраак колдонуп, саат 23.00гө чейин төшөккө жатууну сунуштайт.

БИШКЕК, 22-авг. — Sputnik. Тынч уйкунун негизги душманы телевизор менен гаджеттер экенин Sputnik Молдова агенттигине сомнолог Адриан Лупушор айтып берди.

Адистин пикиринде, телевизор, планшет жана телефондор бөлүп чыгарган жарык уйкуну качырат.

"Адам баласы караңгы киргенде уктап, жерге жарык түшкөндө ойгонушу керек. Бул жаратылыш. Мурда кишилер дал ушинтип жашагандыктан, уйкусу канып, ден соолугу бекем болгон. Азыр кеч киргенине карабай, көзгө күндүзгүдөй жарык берген гаджеттерди карап отура беребиз. Андыктан, организм караңгы кире элек деп ойлоп, алданып калат дагы уйку келбейт. Анан албетте түнкү 12ден кийин жатабыз дагы уйкуну кандыра албайбыз", — деп түшүндүрдү Лупушор.

Адис күүгүм киргенден кийин жарык берүүчү техникаларды азыраак колдонуп, саат 23.00гө чейин төшөккө жатууну сунуштайт.

Тема боюнча

Окумуштуулар: узак уктоо ден соолукка зыян
Окумуштуулар узак өмүр сүрүүнүн сырын ачты
Окумуштуулар кечкисин компьютерди үңүлө тиктебеш керектигин айтышты
Белгилер:
уйку, адистер, ден соолук

ЭҢ МААНИЛҮҮ