Долбоорду ишке ашыруу башталып, ал үч фазага бөлүнгөн.
Биринчи фаза 154 чакырымды түзүп, Кызыл-Жылдыз, Арал, Казарман айылдары аркылуу өтөт. Ошондой эле Көк-Арт ашуусунда 3,7 чакырымга жеткен тоннель куруу каралган. Экинчи фазанын узундугу 96 чакырымды түзөт. Анда дагы 0,7 чакырымга жеткен тоннель курулат. Акыркы үчүнчү фазасы 183 чакырымга жетип, Балыкчыдан Кызыл-Жылдыз айылына чейинки аралыкты түзөт.
Учурда Кыргызстандын түндүгү менен түштүгүн бир гана Бишкек — Ош жолу бириктирип турат.
© Фото / Александр ФедоровЖалпы узундугу 433 чакырымды түзгөн альтернативдүү Түндүк — Түштүк жолу Балыкчы — Кочкор — Арал — Казарман — Жалал-Абад каттамы боюнча өтөт
1/15
© Фото / Александр Федоров
Жалпы узундугу 433 чакырымды түзгөн альтернативдүү Түндүк — Түштүк жолу Балыкчы — Кочкор — Арал — Казарман — Жалал-Абад каттамы боюнча өтөт
© Фото / Александр ФедоровДолбоордун болжолдуу баасы 850 миллион долларды түзөт
2/15
© Фото / Александр Федоров
Долбоордун болжолдуу баасы 850 миллион долларды түзөт
© Фото / Александр ФедоровЖолдун курулушу башталган
3/15
© Фото / Александр Федоров
Жолдун курулушу башталган
© Фото / Александр ФедоровУчурда Кыргызстандын түндүгү менен түштүгүн бир гана Бишкек — Ош жолу бириктирип турат
4/15
© Фото / Александр Федоров
Учурда Кыргызстандын түндүгү менен түштүгүн бир гана Бишкек — Ош жолу бириктирип турат
© Фото / Александр ФедоровЖаңы жолдун эң бийик жери Көк-Арт ашуусунда жайгашкан. Ал деңиз деңгээлинен 2 миң 500 метр бийиктикте турат
5/15
© Фото / Александр Федоров
Жаңы жолдун эң бийик жери Көк-Арт ашуусунда жайгашкан. Ал деңиз деңгээлинен 2 миң 500 метр бийиктикте турат
© Фото / Александр ФедоровТүндүк — Түштүк альтернативдүү жолун салуу иштери 2014-жылы президенттин тапшырмасы менен башталган
6/15
© Фото / Александр Федоров
Түндүк — Түштүк альтернативдүү жолун салуу иштери 2014-жылы президенттин тапшырмасы менен башталган
© Фото / Александр ФедоровДолбоорго ылайык, бул жол 2018-жылы колдонууга берилиши керек
7/15
© Фото / Александр Федоров
Долбоорго ылайык, бул жол 2018-жылы колдонууга берилиши керек
© Фото / Александр ФедоровБирок түзүлгөн кырдаалга ылайык жолду пайдаланууга берүү мөөнөтү эки жылга жылган
8/15
© Фото / Александр Федоров
Бирок түзүлгөн кырдаалга ылайык жолду пайдаланууга берүү мөөнөтү эки жылга жылган
© Фото / Александр ФедоровТранспорт жана жолдор министри Жамшитбек Калиловдун айтымында, жолго асфальт төшөө ыкмасы жаңы технология менен ишке ашууда. Мындай ыкма Кыргызстанда биринчи жолу колдонулууда
9/15
© Фото / Александр Федоров
Транспорт жана жолдор министри Жамшитбек Калиловдун айтымында, жолго асфальт төшөө ыкмасы жаңы технология менен ишке ашууда. Мындай ыкма Кыргызстанда биринчи жолу колдонулууда
© Фото / Александр ФедоровАл жолдун кызмат кылуу мөөнөтүн бир жарым эсе узартат
10/15
© Фото / Александр Федоров
Ал жолдун кызмат кылуу мөөнөтүн бир жарым эсе узартат
© Фото / Александр ФедоровЖолду Кытайдан "Чайна Роуд" компаниясы салууда
11/15
© Фото / Александр Федоров
Жолду Кытайдан "Чайна Роуд" компаниясы салууда
© Фото / Александр ФедоровАльтернативдүү жолдо 12 көпүрө курулат
12/15
© Фото / Александр Федоров
Альтернативдүү жолдо 12 көпүрө курулат
© Фото / Александр ФедоровБул жол Кыргызстандын экономикасы үчүн абдан маанилүү
13/15
© Фото / Александр Федоров
Бул жол Кыргызстандын экономикасы үчүн абдан маанилүү
© Фото / Александр ФедоровЖолдун курулушуна акчаны Дүйнөлүк банк берген
14/15
© Фото / Александр Федоров
Жолдун курулушуна акчаны Дүйнөлүк банк берген
© Фото / Александр ФедоровКыргызстандын бийлиги жолдун курулушун өлкөнүн жаңы тарыхындагы эң маанилүү долбоор экенин белгилешүүдө
15/15
© Фото / Александр Федоров
Кыргызстандын бийлиги жолдун курулушун өлкөнүн жаңы тарыхындагы эң маанилүү долбоор экенин белгилешүүдө