00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
10:00
4 мин
Жаңылыктар
11:01
3 мин
Ежедневные новости
12:01
3 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:00
4 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
4 мин
Ежедневные новости
18:00
4 мин
18:51
9 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 08:00
08:00
4 мин
Будь в курсе
Что видят наблюдатели СНГ на выборах в КР и как оценивают прогресс технологий
08:05
51 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 09:00
09:00
4 мин
Күн башат
Көмүскө экономикага — жол жок! Президент салык чөйрөсүндөгү мыйзамга өзгөртүүлөрдү киргизди
09:05
46 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 10:00
10:01
3 мин
Тема дня
100 лет КНУ: как главный вуз страны меняется и вдохновляет - разговор с ректором
10:04
47 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 11:00
11:01
3 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
Ресторандар үчүн фискалдык программалык камсыздоо деген эмне — Салык кызматы пилоттук долбоорду ишке киргизди
11:04
27 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
Финансыны туура башкаруу канчалык маанилүү?
11:31
26 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 12:00
12:01
3 мин
Максимальный репост
Между возможностями и тревогами: ЕАЭС и китайский фактор
12:04
46 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 13:00
13:01
3 мин
Күн башат
600 үгүтчү алган талапкерлер бар – ЖК шайлоосунун үгүт өнөктүгү кандай жүрүүдө?
13:05
45 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 14:00
14:01
3 мин
Особый акцент
On air
14:05
60 мин
Ачык кеп
Никени каттоо боюнча жаңы жагдайлар жана жарандардын кайрылуусу
15:04
42 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 16:00
16:01
3 мин
Личный интерес
Студенческий клуб «Беркут» при КРСУ: взгляд в прошлое, который меняет будущее
16:04
43 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00
17:01
3 мин
Стимул
Мыкты окуп президенттен сыйлык алган Рахима Кубатбекова
17:04
46 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 18:00
18:01
5 мин
Тема дня
ЕАЭС вводит электронные пломбы: что это значит для перевозчиков
18:07
42 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 19:00
19:01
5 мин
Экономикалык панорама
Ишкерликте кадр маселеси мааниүүлүбү?
19:06
42 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:01
5 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 21:00
21:01
3 мин
Ачык кеп
Никени каттоо боюнча жаңы жагдайлар жана жарандардын кайрылуусу
21:04
42 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1

Нарындан өткөн бир чакырымдык эстакадалык көпүрө. Курулуштун жүрүшү жана эскизи

© Фото / пресс-служба Министерства транспорта и дорог2019-жылы түндүк-түштүк альтернативалуу жолунун бир бөлүгү болгон Нарын дарысынан өтүүчү эки эстакадалык көпүрөнүн курулушу аяктайт
2019-жылы түндүк-түштүк альтернативалуу жолунун бир бөлүгү болгон Нарын дарысынан өтүүчү эки эстакадалык көпүрөнүн курулушу аяктайт - Sputnik Кыргызстан
Жазылуу
Кыргызстанда түндүк менен түштүктү байланыштыруучу жаңы жол салынып жатат. Бул Бишкек — Ош жолуна альтернативалуу болот.

БИШКЕК, 14-авг. — Sputnik. 2019-жылы түндүк-түштүк альтернативалуу жолунун бир бөлүгү болгон Нарын дарыясынан өтүүчү эки эстакадалык көпүрөнүн курулушу аяктайт. Бул тууралуу Sputnik Кыргызстан агенттигине Транспорт жана жолдор министрлигинин Долбоорлорду ишке ашыруу тобунун инженер-жолчусу Замир Искаков билдирди.

© Фото / Группа реализации инвестиционных проектов Министерства транспорта и дорог Кыргызстана2019-жылы түндүк-түштүк альтернативалуу жолунун бир бөлүгү болгон Нарын дарысынан өтүүчү эки эстакадалык көпүрөнүн курулушу аяктайт
2019-жылы түндүк-түштүк альтернативалуу жолунун бир бөлүгү болгон Нарын дарысынан өтүүчү эки эстакадалык көпүрөнүн курулушу аяктайт - Sputnik Кыргызстан
1/5
2019-жылы түндүк-түштүк альтернативалуу жолунун бир бөлүгү болгон Нарын дарысынан өтүүчү эки эстакадалык көпүрөнүн курулушу аяктайт
© Фото / Группа реализации инвестиционных проектов Министерства транспорта и дорог КыргызстанаДаярдык көрүү иштери жазында башталып, тирөөчтөр орнотулган
Даярдык көрүү иштери жазында башталып, тирөөчтөр орнотулган - Sputnik Кыргызстан
2/5
Даярдык көрүү иштери жазында башталып, тирөөчтөр орнотулган
© Фото / Группа реализации инвестиционных проектов Министерства транспорта и дорог КыргызстанаБир көпүрөнүн узундугу 396 метр болсо, экинчисиники 1086 метрге жетет
Бир көпүрөнүн узундугу 396 метр болсо, экинчисиники 1086 метрге жетет - Sputnik Кыргызстан
3/5
Бир көпүрөнүн узундугу 396 метр болсо, экинчисиники 1086 метрге жетет
© Фото / Группа реализации инвестиционных проектов Министерства транспорта и дорог КыргызстанаАлар жолдун 284 жана 282-чакырымдарында жайгашкан
Алар жолдун 284 жана 282-чакырымдарында жайгашкан - Sputnik Кыргызстан
4/5
Алар жолдун 284 жана 282-чакырымдарында жайгашкан
© Фото / Группа реализации инвестиционных проектов Министерства транспорта и дорог КыргызстанаКөпүрөлөрдүн туурасы 13,5 метр болот.
Көпүрөлөрдүн туурасы 13,5 метр болот. - Sputnik Кыргызстан
5/5
Көпүрөлөрдүн туурасы 13,5 метр болот.
1/5
2019-жылы түндүк-түштүк альтернативалуу жолунун бир бөлүгү болгон Нарын дарысынан өтүүчү эки эстакадалык көпүрөнүн курулушу аяктайт
2/5
Даярдык көрүү иштери жазында башталып, тирөөчтөр орнотулган
3/5
Бир көпүрөнүн узундугу 396 метр болсо, экинчисиники 1086 метрге жетет
4/5
Алар жолдун 284 жана 282-чакырымдарында жайгашкан
5/5
Көпүрөлөрдүн туурасы 13,5 метр болот.

Анын айтымында, даярдык көрүү иштери жазында башталып, тирөөчтөр орнотулган. Бир көпүрөнүн узундугу 396 метр болсо, экинчисиники 1086 метрге жетет. Алар жолдун 284 жана 282-чакырымдарында жайгашкан. Көпүрөлөрдүн туурасы 13,5 метр болот.

"Буга чейин эки тоннель курууну ойлонуп жатканбыз. Кийинчерээк бир тоннелдин ордуна эки эстакадалык көпүрө куруу боюнча чечим кабыл алынды. Алар жерден 30-40 метр бийиктикте жайгашат", — деди Искаков.

Адистин айтымында, курулуш иштери 2019-жыл менен аяктайт. China Road компаниясы подрядчы болуп эсептелет.

433 чакырымдык жол Балыкчы — Кочкор — Арал — Казарман — Жалал-Абад каттамы боюнча өтүп, долбоордун баасы 850 миллион долларга бааланган. Жолдун курулушу үч фазадан турат.

Жаңылыктар түрмөгү
0