00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
06:04
38 мин
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
12:01
4 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Ежедневные новости
18:01
6 мин
Жаңылыктар
19:01
4 мин
Ежедневные новости. Погода на завтра
20:00
4 мин
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
12:01
5 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Ежедневные новости
18:01
5 мин
Жаңылыктар
19:01
4 мин
Ежедневные новости
20:00
5 мин
Особый акцент
Эмне үчүн аутизм менен ооруган балдар көбөйүүдө? — белгилери, симптомдору жана себептери
23:05
45 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1

Нарындан өткөн бир чакырымдык эстакадалык көпүрө. Курулуштун жүрүшү жана эскизи

© Фото / пресс-служба Министерства транспорта и дорог2019-жылы түндүк-түштүк альтернативалуу жолунун бир бөлүгү болгон Нарын дарысынан өтүүчү эки эстакадалык көпүрөнүн курулушу аяктайт
2019-жылы түндүк-түштүк альтернативалуу жолунун бир бөлүгү болгон Нарын дарысынан өтүүчү эки эстакадалык көпүрөнүн курулушу аяктайт - Sputnik Кыргызстан
Жазылуу
Кыргызстанда түндүк менен түштүктү байланыштыруучу жаңы жол салынып жатат. Бул Бишкек — Ош жолуна альтернативалуу болот.

БИШКЕК, 14-авг. — Sputnik. 2019-жылы түндүк-түштүк альтернативалуу жолунун бир бөлүгү болгон Нарын дарыясынан өтүүчү эки эстакадалык көпүрөнүн курулушу аяктайт. Бул тууралуу Sputnik Кыргызстан агенттигине Транспорт жана жолдор министрлигинин Долбоорлорду ишке ашыруу тобунун инженер-жолчусу Замир Искаков билдирди.

© Фото / Группа реализации инвестиционных проектов Министерства транспорта и дорог Кыргызстана2019-жылы түндүк-түштүк альтернативалуу жолунун бир бөлүгү болгон Нарын дарысынан өтүүчү эки эстакадалык көпүрөнүн курулушу аяктайт
2019-жылы түндүк-түштүк альтернативалуу жолунун бир бөлүгү болгон Нарын дарысынан өтүүчү эки эстакадалык көпүрөнүн курулушу аяктайт - Sputnik Кыргызстан
1/5
2019-жылы түндүк-түштүк альтернативалуу жолунун бир бөлүгү болгон Нарын дарысынан өтүүчү эки эстакадалык көпүрөнүн курулушу аяктайт
© Фото / Группа реализации инвестиционных проектов Министерства транспорта и дорог КыргызстанаДаярдык көрүү иштери жазында башталып, тирөөчтөр орнотулган
Даярдык көрүү иштери жазында башталып, тирөөчтөр орнотулган - Sputnik Кыргызстан
2/5
Даярдык көрүү иштери жазында башталып, тирөөчтөр орнотулган
© Фото / Группа реализации инвестиционных проектов Министерства транспорта и дорог КыргызстанаБир көпүрөнүн узундугу 396 метр болсо, экинчисиники 1086 метрге жетет
Бир көпүрөнүн узундугу 396 метр болсо, экинчисиники 1086 метрге жетет - Sputnik Кыргызстан
3/5
Бир көпүрөнүн узундугу 396 метр болсо, экинчисиники 1086 метрге жетет
© Фото / Группа реализации инвестиционных проектов Министерства транспорта и дорог КыргызстанаАлар жолдун 284 жана 282-чакырымдарында жайгашкан
Алар жолдун 284 жана 282-чакырымдарында жайгашкан - Sputnik Кыргызстан
4/5
Алар жолдун 284 жана 282-чакырымдарында жайгашкан
© Фото / Группа реализации инвестиционных проектов Министерства транспорта и дорог КыргызстанаКөпүрөлөрдүн туурасы 13,5 метр болот.
Көпүрөлөрдүн туурасы 13,5 метр болот. - Sputnik Кыргызстан
5/5
Көпүрөлөрдүн туурасы 13,5 метр болот.
1/5
2019-жылы түндүк-түштүк альтернативалуу жолунун бир бөлүгү болгон Нарын дарысынан өтүүчү эки эстакадалык көпүрөнүн курулушу аяктайт
2/5
Даярдык көрүү иштери жазында башталып, тирөөчтөр орнотулган
3/5
Бир көпүрөнүн узундугу 396 метр болсо, экинчисиники 1086 метрге жетет
4/5
Алар жолдун 284 жана 282-чакырымдарында жайгашкан
5/5
Көпүрөлөрдүн туурасы 13,5 метр болот.

Анын айтымында, даярдык көрүү иштери жазында башталып, тирөөчтөр орнотулган. Бир көпүрөнүн узундугу 396 метр болсо, экинчисиники 1086 метрге жетет. Алар жолдун 284 жана 282-чакырымдарында жайгашкан. Көпүрөлөрдүн туурасы 13,5 метр болот.

"Буга чейин эки тоннель курууну ойлонуп жатканбыз. Кийинчерээк бир тоннелдин ордуна эки эстакадалык көпүрө куруу боюнча чечим кабыл алынды. Алар жерден 30-40 метр бийиктикте жайгашат", — деди Искаков.

Адистин айтымында, курулуш иштери 2019-жыл менен аяктайт. China Road компаниясы подрядчы болуп эсептелет.

433 чакырымдык жол Балыкчы — Кочкор — Арал — Казарман — Жалал-Абад каттамы боюнча өтүп, долбоордун баасы 850 миллион долларга бааланган. Жолдун курулушу үч фазадан турат.

Жаңылыктар түрмөгү
0