Түндүк — Түштүк альтернативалуу жолдун курулушу. Иш үстүндөгү сүрөттөр

Жазылуу
Түндүк — Түштүк альтернативалуу жолу 433 чакырымга созулуп, Балыкчы — Кочкор — Арал — Казарман — Жалал-Абад аркылуу өтөт. Учурда ал трассада курулуш иштери кызуу жүрүп, жүздөгөн жумушчулар эмгектенүүдө. Sputnik Кыргызстан агенттиги ири долбоордогу ирмемдерди сунуштайт.

Кыргызстандагы эң узун тоннель кантип курулууда. Көк-Арт ашуусундагы видео - Sputnik Кыргызстан
Кыргызстандагы эң узун тоннель кантип курулууда. Көк-Арт ашуусундагы видео
Эл аралык донорлор тарабынан каржыланган жолдун курулушу 2014-жылы башталган. Транспорт жана жолдор министрлиги трассаны 2022-жылы бүтүрүп, колдонууга берүүнү пландоодо. Анын алкагында 3890 метрлик бир тоннель, 1076 жана 386 метр узундуктагы эки эстакадалык көпүрө салынууда.

Жалал-Абад шаары менен Балыкчыны байланыштырган жолду бүтүрүү вазийпасы кытайлык China Roud and Bridge компаниясына жүктөлгөн.

© Sputnik / Табылды Кадырбеков29,5 миллион долларга курулуп жаткан эки эстакадалык көпүрө 2019-жылы бүткөрүлөт
Строительство эстакадного моста на альтернативной дороге север— юг - Sputnik Кыргызстан
1/16
29,5 миллион долларга курулуп жаткан эки эстакадалык көпүрө 2019-жылы бүткөрүлөт
© Sputnik / Табылды КадырбековКыргызстандагы ири курулушту кытайлык China Roud and Bridge компаниясы жүргүзүүдө
Строительство альтернативной дороги север — юг - Sputnik Кыргызстан
2/16
Кыргызстандагы ири курулушту кытайлык China Roud and Bridge компаниясы жүргүзүүдө
© Sputnik / Табылды КадырбековЖалал-Абад шаарынан Казарманга чейинки аралыгын асфальттоо иштери
Строительство альтернативной дороги север— юг - Sputnik Кыргызстан
3/16
Жалал-Абад шаарынан Казарманга чейинки аралыгын асфальттоо иштери
© Sputnik / Табылды КадырбековУчурда Кыргызстандын түндүгү менен түштүгүн бир гана Бишкек — Ош жолу бириктирет
Строительство альтернативной дороги север— юг - Sputnik Кыргызстан
4/16
Учурда Кыргызстандын түндүгү менен түштүгүн бир гана Бишкек — Ош жолу бириктирет
© Sputnik / Табылды КадырбековАзыр Түндүк — Түштүк альтернативалуу жолунун көпчүлүк бөлүгүндө казуу, жардыруу иштери жүргүзүлүүдө
Строительство альтернативной дороги север— юг - Sputnik Кыргызстан
5/16
Азыр Түндүк — Түштүк альтернативалуу жолунун көпчүлүк бөлүгүндө казуу, жардыруу иштери жүргүзүлүүдө
© Sputnik / Табылды КадырбековТрассанын ар бир чакырымына орточо эсеп менен 1 миллион 617 миң доллар сарпталууда
Строительство альтернативной дороги север— юг - Sputnik Кыргызстан
6/16
Трассанын ар бир чакырымына орточо эсеп менен 1 миллион 617 миң доллар сарпталууда
© Sputnik / Табылды КадырбековДолбоордун болжолдуу баасы 850 миллион доллар
Строительство альтернативной дороги север — юг - Sputnik Кыргызстан
7/16
Долбоордун болжолдуу баасы 850 миллион доллар
© Sputnik / Табылды КадырбековЖолду курууда долбоордун курамына кирип калган жергиликтүү тургундарга мүлкү үчүн кенемте төлөп берүү каралган
Строительство альтернативной дороги север— юг - Sputnik Кыргызстан
8/16
Жолду курууда долбоордун курамына кирип калган жергиликтүү тургундарга мүлкү үчүн кенемте төлөп берүү каралган
© Sputnik / Табылды Кадырбеков433 Чакырымга созулган жолду куруу иштери төрт фазага бөлүнгөн
Строительство альтернативной дороги север— юг - Sputnik Кыргызстан
9/16
433 Чакырымга созулган жолду куруу иштери төрт фазага бөлүнгөн
© Sputnik / Табылды КадырбековЖолдун курулуш иштери бийик тоолуу шартта өтүп жатат
Строительство альтернативной дороги север — юг - Sputnik Кыргызстан
10/16
Жолдун курулуш иштери бийик тоолуу шартта өтүп жатат
© Sputnik / Табылды КадырбековТоннелди салууга 200дөн ашык 20дай техника түрү тартылган
Строительство альтернативной дороги север— юг - Sputnik Кыргызстан
11/16
Тоннелди салууга 200дөн ашык 20дай техника түрү тартылган
© Sputnik / Табылды КадырбековДолбоордогу айрым технологиялар Кыргызстанда буга чейин колдонулган эмес
Строительство альтернативной дороги север— юг - Sputnik Кыргызстан
12/16
Долбоордогу айрым технологиялар Кыргызстанда буга чейин колдонулган эмес
© Sputnik / Табылды КадырбековЖумушчулардын 70 пайызы кытайлыктар, ал эми калганы кыргыз жарандары
Строительство альтернативной дороги север— юг - Sputnik Кыргызстан
13/16
Жумушчулардын 70 пайызы кытайлыктар, ал эми калганы кыргыз жарандары
© Sputnik / Табылды КадырбековКөк-Арт ашуусундагы тоннель аркылуу күн сайын 12 миң унаа өтө алат
Строительство альтернативной дороги север— юг - Sputnik Кыргызстан
14/16
Көк-Арт ашуусундагы тоннель аркылуу күн сайын 12 миң унаа өтө алат
© Sputnik / Табылды КадырбековАльтернативалуу жолдун курулушу 2014-башталган
Строительство альтернативной дороги север— юг - Sputnik Кыргызстан
15/16
Альтернативалуу жолдун курулушу 2014-башталган
© Sputnik / Табылды КадырбековТүндүк — Түштүк альтернативалуу жолу 2022-жылы бүткөрүлүп колдонууга берилет.
Строительство альтернативной дороги север— юг - Sputnik Кыргызстан
16/16
Түндүк — Түштүк альтернативалуу жолу 2022-жылы бүткөрүлүп колдонууга берилет.
Жаңылыктар түрмөгү
0