Эл аралык донорлор тарабынан каржыланган жолдун курулушу 2014-жылы башталган. Транспорт жана жолдор министрлиги трассаны 2022-жылы бүтүрүп, колдонууга берүүнү пландоодо. Анын алкагында 3890 метрлик бир тоннель, 1076 жана 386 метр узундуктагы эки эстакадалык көпүрө салынууда.
Жалал-Абад шаары менен Балыкчыны байланыштырган жолду бүтүрүү вазийпасы кытайлык China Roud and Bridge компаниясына жүктөлгөн.
© Sputnik / Табылды Кадырбеков29,5 миллион долларга курулуп жаткан эки эстакадалык көпүрө 2019-жылы бүткөрүлөт
29,5 миллион долларга курулуп жаткан эки эстакадалык көпүрө 2019-жылы бүткөрүлөт
© Sputnik / Табылды КадырбековКыргызстандагы ири курулушту кытайлык China Roud and Bridge компаниясы жүргүзүүдө
Кыргызстандагы ири курулушту кытайлык China Roud and Bridge компаниясы жүргүзүүдө
© Sputnik / Табылды КадырбековЖалал-Абад шаарынан Казарманга чейинки аралыгын асфальттоо иштери
Жалал-Абад шаарынан Казарманга чейинки аралыгын асфальттоо иштери
© Sputnik / Табылды КадырбековУчурда Кыргызстандын түндүгү менен түштүгүн бир гана Бишкек — Ош жолу бириктирет
Учурда Кыргызстандын түндүгү менен түштүгүн бир гана Бишкек — Ош жолу бириктирет
© Sputnik / Табылды КадырбековАзыр Түндүк — Түштүк альтернативалуу жолунун көпчүлүк бөлүгүндө казуу, жардыруу иштери жүргүзүлүүдө
Азыр Түндүк — Түштүк альтернативалуу жолунун көпчүлүк бөлүгүндө казуу, жардыруу иштери жүргүзүлүүдө
© Sputnik / Табылды КадырбековТрассанын ар бир чакырымына орточо эсеп менен 1 миллион 617 миң доллар сарпталууда
Трассанын ар бир чакырымына орточо эсеп менен 1 миллион 617 миң доллар сарпталууда
© Sputnik / Табылды КадырбековДолбоордун болжолдуу баасы 850 миллион доллар
Долбоордун болжолдуу баасы 850 миллион доллар
© Sputnik / Табылды КадырбековЖолду курууда долбоордун курамына кирип калган жергиликтүү тургундарга мүлкү үчүн кенемте төлөп берүү каралган
Жолду курууда долбоордун курамына кирип калган жергиликтүү тургундарга мүлкү үчүн кенемте төлөп берүү каралган
© Sputnik / Табылды Кадырбеков433 Чакырымга созулган жолду куруу иштери төрт фазага бөлүнгөн
433 Чакырымга созулган жолду куруу иштери төрт фазага бөлүнгөн
© Sputnik / Табылды КадырбековЖолдун курулуш иштери бийик тоолуу шартта өтүп жатат
Жолдун курулуш иштери бийик тоолуу шартта өтүп жатат
© Sputnik / Табылды КадырбековТоннелди салууга 200дөн ашык 20дай техника түрү тартылган
Тоннелди салууга 200дөн ашык 20дай техника түрү тартылган
© Sputnik / Табылды КадырбековДолбоордогу айрым технологиялар Кыргызстанда буга чейин колдонулган эмес
Долбоордогу айрым технологиялар Кыргызстанда буга чейин колдонулган эмес
© Sputnik / Табылды КадырбековЖумушчулардын 70 пайызы кытайлыктар, ал эми калганы кыргыз жарандары
Жумушчулардын 70 пайызы кытайлыктар, ал эми калганы кыргыз жарандары
© Sputnik / Табылды КадырбековКөк-Арт ашуусундагы тоннель аркылуу күн сайын 12 миң унаа өтө алат
Көк-Арт ашуусундагы тоннель аркылуу күн сайын 12 миң унаа өтө алат
© Sputnik / Табылды КадырбековАльтернативалуу жолдун курулушу 2014-башталган
Альтернативалуу жолдун курулушу 2014-башталган
© Sputnik / Табылды КадырбековТүндүк — Түштүк альтернативалуу жолу 2022-жылы бүткөрүлүп колдонууга берилет.
Түндүк — Түштүк альтернативалуу жолу 2022-жылы бүткөрүлүп колдонууга берилет.