00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
06:04
38 мин
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
12:01
4 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Ежедневные новости
18:01
6 мин
Жаңылыктар
19:01
4 мин
Ежедневные новости. Погода на завтра
20:00
4 мин
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
12:01
5 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Ежедневные новости
18:01
5 мин
Жаңылыктар
19:01
4 мин
Ежедневные новости
20:00
5 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1
Открытие редакционного центра Sputnik Кыргызстан в Бишкеке - Sputnik Кыргызстан, 1920, 20.12.2021
Пресс-борбор

Кытай — Кыргызстан — Өзбекстан темир жолунун курулушун ким каржылайт? Варианттар

© Sputnik / Евгений Епанчинцев / Медиабанкка өтүүТемир жол куруу. Архив
Темир жол куруу. Архив - Sputnik Кыргызстан, 1920, 25.08.2022
Жазылуу
Башкы инженер темир жолдун маршруту Торугарт — Арпа — Макмал — Жалал-Абад болуп мурдагыдай калганын белгиледи.
БИШКЕК, 25-авг. — Sputnik. "Кыргыз темир жолу" ишканасынын башкы инженери Роман Спасский Кытай — Кыргызстан — Өзбекстан темир жолун курууга сарптала турчу чыгымдар кантип бөлүштүрүлөрүн, анын болжолдуу варианттарын айтты.
© Sputnik / Асель Сыдыкова"Кыргыз темир жолу" ишканасынын башкы инженери Роман Спасский
Главный инженер Кыргыз темир жолу Роман Спасский - Sputnik Кыргызстан, 1920, 25.08.2022
"Кыргыз темир жолу" ишканасынын башкы инженери Роман Спасский
Ал Sputnik Кыргызстан агенттигинин маалымат борборунда өткөн брифингде сөз сүйлөгөн.
Журналист катышуучулардан Кытай — Кыргызстан — Өзбекстан темир жолу кимдин эсебинен курула турганын сураган.
"ТЭО боюнча азырынча үч тарап бирдей үлүш бөлүп алды. Курулуш иштерин да үч тарап бирдей жүргүзөт. Ал эми темир жол курууда Кыргызстан каражатты кайдан алары азырынча белгисиз. Ал ТЭО иштери бүткөндөн кийин каралат. Азырынча бизге ылайыктуусу мамлекеттик-жеке өнөктөштүк же инвестициялык келишим", — деди башкы инженер.
Анын айтымында, темир жолдун маршруту Торугарт — Арпа — Макмал — Жалал-Абад болуп мурдагыдай калды.
Ошондой эле Спасский темир жолдун колеясындагы (дөңгөлөк жайгашчу жер) айырмачылык боюнча маселеге токтолду. Эске салсак, мурдагы СССРде темир жол колеясы 1 520 миллиметр болсо, Кытайда 1 435 миллиметрди түзөт.
"Маселе чечилип жатат, бизде бир нече вариант бар. Алдын ала айта турган болсок, Торугарттан Макмалга чейин Кытайдын чени менен келип, ал жерде кайра жүктөөчү станция болот. Биздин колея ошол жерден кетет. Эмнеге дегенде Торугарттан тарта өзүбүздүн колеяны коелу десек, кайра жүктөө станциясын бийик тоолуу аймакка салыш керек болуп калат. Климаттык көз караштан алганда Макмал көбүрөөк ылайыктуу", — деп түшүндүрдү ал.
Темир жол. Архив - Sputnik Кыргызстан, 1920, 05.08.2022
Кытай — Кыргызстан — Өзбекстан темир жол долбоору. Кытайдан 80 адис келди
Жаңылыктар түрмөгү
0