https://sputnik.kg/20240222/rossiyadan-kol-uzgondon-kiyin-ukrainanyn-aviaondurushu-toktodu-1082899570.html
Россиядан кол үзгөндөн кийин Украинанын авиаөндүрүшү токтоду. Инфографика
Россиядан кол үзгөндөн кийин Украинанын авиаөндүрүшү токтоду. Инфографика
Sputnik Кыргызстан
Бул ири техникаларды сатууда РФ өнөктөш болуп, өзү да алып турган. Бирок Украина кайрадан өзүнө-өзү көйгөй жаратып алды. 22.02.2024, Sputnik Кыргызстан
2024-02-22T20:04+0600
2024-02-22T20:04+0600
2024-02-22T20:04+0600
дүйнөдө
украина
россия
учак
авиация
ссср
кызматташуу
буюртма
авиаөндүрүш
"антонов" ишканасы
https://sputnik.kg/img/07e5/03/06/1051686596_0:59:1192:730_1920x0_80_0_0_40044ec7b2026bc4a8ceae073cd5bd88.jpg
БИШКЕК, 22-фев. — Sputnik. Украина соңку сегиз жылда бир да учакты сериялап чыгара алган жок. Кезегинде дүркүрөп өнүккөн авиаөндүрүш азыр эмнеге мындай абалга кептелди?Украиналыктарга Советтер Союзунан транспорттук жана жүргүнчү ташыган учактарды чыгаруучу тармактуу ири ишкана мураска калган. Алар легендага айланган Ан-124 "Руслан" жана Ан-225 "Мрия" аба кемелерин чыгарып келген.Бул ири техникаларды сатууда Россия өнөктөш болуп, өзү да алып турган. "Антоновдун" учактарын россиялык мамлекеттик түзүмдөр, авиакомпаниялар пайдаланган. Бирок Украина кайрадан өзүнө-өзү көйгөй жаратып алды.Мамлекеттик төңкөрүштөн кийин Киев россиялык компаниялар менен болгон-бүткөн кооперацияларын үзүүнү чечет. Россиядан тиешелүү тетиктердин келбей калышы жана буюртмалардын токтошу украиналык авиаөндүрүштүн Ан-140, Ан-148, Ан-158 учактарын жана башка продукцияларды жасашына өзүнүн таасирин тийгизди.Буга ким күнөөлүү? Киев Москваны айыптайт. 2016-жылы "Антонов" мамлекеттик ишканасынын жетекчиси Коцюба Россия менен болгон кооперация "Украинага Канада менен кызматташууга жол бербегенин" айткан."Антоновдун" экс-авиаконструктору Анатолий Вовнянко азил иретинде айткандай, эми Украинанын авиаөнөр жайынын "келечектүү долбоорлору" конкреттүү жасалган иштер эмес, кагаз жүзүндөгү "меморандумдар, мындан аркы сүйлөшүүлөр жана ниеттер жөнүндө макулдашуулар" болуп калды.
https://sputnik.kg/20240220/ukrainanyn-ichki-d-produktsiyasy-tomondoonun-ustundo-1082827843.html
украина
ссср
Sputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Жаңылыктар
kg_KG
Sputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://sputnik.kg/img/07e5/03/06/1051686596_70:0:1122:789_1920x0_80_0_0_4a4e67aa7703bedfa9b98c0f8573453d.jpgSputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
дүйнөдө, украина, россия, учак, авиация, ссср, кызматташуу, буюртма, авиаөндүрүш, "антонов" ишканасы
дүйнөдө, украина, россия, учак, авиация, ссср, кызматташуу, буюртма, авиаөндүрүш, "антонов" ишканасы
Россиядан кол үзгөндөн кийин Украинанын авиаөндүрүшү токтоду. Инфографика
Бул ири техникаларды сатууда РФ өнөктөш болуп, өзү да алып турган. Бирок Украина кайрадан өзүнө-өзү көйгөй жаратып алды.
БИШКЕК, 22-фев. — Sputnik. Украина соңку сегиз жылда бир да учакты сериялап чыгара алган жок. Кезегинде дүркүрөп өнүккөн авиаөндүрүш азыр эмнеге мындай абалга кептелди?
Украиналыктарга Советтер Союзунан транспорттук жана жүргүнчү ташыган учактарды чыгаруучу тармактуу ири ишкана мураска калган. Алар легендага айланган Ан-124 "Руслан" жана Ан-225 "Мрия" аба кемелерин чыгарып келген.
Бул ири техникаларды сатууда Россия өнөктөш болуп, өзү да алып турган. "Антоновдун" учактарын россиялык мамлекеттик түзүмдөр, авиакомпаниялар пайдаланган. Бирок Украина кайрадан өзүнө-өзү көйгөй жаратып алды.
Мамлекеттик төңкөрүштөн кийин Киев россиялык компаниялар менен болгон-бүткөн кооперацияларын үзүүнү чечет. Россиядан тиешелүү тетиктердин келбей калышы жана буюртмалардын токтошу украиналык авиаөндүрүштүн Ан-140, Ан-148, Ан-158 учактарын жана башка продукцияларды жасашына өзүнүн таасирин тийгизди.
Буга ким күнөөлүү? Киев Москваны айыптайт. 2016-жылы "Антонов" мамлекеттик ишканасынын жетекчиси Коцюба Россия менен болгон кооперация "Украинага Канада менен кызматташууга жол бербегенин" айткан.
"Антоновдун" экс-авиаконструктору Анатолий Вовнянко азил иретинде айткандай, эми Украинанын авиаөнөр жайынын "келечектүү долбоорлору" конкреттүү жасалган иштер эмес, кагаз жүзүндөгү "меморандумдар, мындан аркы сүйлөшүүлөр жана ниеттер жөнүндө макулдашуулар" болуп калды.