800 гектар жер бөлүнүп, 80 млн. рубль кеткен. "Манас" аэропортунун курулушу сүрөттө
800 гектар жер бөлүнүп, 80 млн. рубль кеткен. "Манас" аэропортунун курулушу сүрөттө
Sputnik Кыргызстан
"Манас" эл аралык аэропорту 48 жыл мурун колдонууга берилген. Ал кезде Фрунзе шаарынын четинде жаңы аба майданы алгачкы учактарды кабыл ала баштаган. 04.05.2022, Sputnik Кыргызстан
Sputnik Кыргызстан агенттиги архивдик ирмемдерди сунуштайт.Кыргыз ССРинин борборуна жаңы аэропорт куруу демилгеси 1969-жылы көтөрүлүп, жергиликтүү бийлик Москвага каржылык колдоо сурап кайрылган. Себеби Фрунзедеги аэропортко келген жүргүнчүлөрдүн саны арбып, коопсуздук маселеси да курчуган.СССРдин Министрлер кеңешинин төрагасы Фрунзедеги жаңы аэропорттун курулушун 1972-жылы баштоо тууралуу токтом кабыл алган. Ал үчүн 800 гектар жер бөлүнүп, 600дөй жумушчуга ылайыкталган чакан кыштак, 1000 тонна цемент бата турган кампа даярдалып, кум-шагыл даярдоочу орнотмо, ээн талаага жол салынып, коммуникация тартылып, курулуш иштери 1973-жылы башталган. Күн сайын жумушка 150-200дөй жүк ташуучу унаа чыгып, алар жалпы 2,8 миллион куб метр топурак-ташты ташып, түздөп, 3 400 тонна арматура пайдаланып, 240 миң куб метрден ашык темир бетон жумшаган. Жыйынтыгында узундугу 4 200 метр, туурасы 60 метр жана калыңдыгы 40 сантиметр болгон учуп-конуу тилкесин, учактар ары-бери жүрчү жана токтоочу жайды 5,5 айда аяктаган.Ошондой эле жаңы 30 чакырым узундуктагы автомагистраль салынып, ал жактагы автовокзал колдонууга берилип, жолду бойлой көчөт тигилген. Аба майдан 1974-жылы Кыргыз ССРинин 50 жылдык мааракесине карата ачылып, колдонууга берилген.Тема боюнча:
"Манас" эл аралык аэропорту 48 жыл мурун колдонууга берилген. Ал кезде Фрунзе шаарынын четинде жаңы аба майданы алгачкы учактарды кабыл ала баштаган.
Sputnik Кыргызстан агенттиги архивдик ирмемдерди сунуштайт.
Кыргыз ССРинин борборуна жаңы аэропорт куруу демилгеси 1969-жылы көтөрүлүп, жергиликтүү бийлик Москвага каржылык колдоо сурап кайрылган. Себеби Фрунзедеги аэропортко келген жүргүнчүлөрдүн саны арбып, коопсуздук маселеси да курчуган.
СССРдин Министрлер кеңешинин төрагасы Фрунзедеги жаңы аэропорттун курулушун 1972-жылы баштоо тууралуу токтом кабыл алган. Ал үчүн 800 гектар жер бөлүнүп, 600дөй жумушчуга ылайыкталган чакан кыштак, 1000 тонна цемент бата турган кампа даярдалып, кум-шагыл даярдоочу орнотмо, ээн талаага жол салынып, коммуникация тартылып, курулуш иштери 1973-жылы башталган. Күн сайын жумушка 150-200дөй жүк ташуучу унаа чыгып, алар жалпы 2,8 миллион куб метр топурак-ташты ташып, түздөп, 3 400 тонна арматура пайдаланып, 240 миң куб метрден ашык темир бетон жумшаган. Жыйынтыгында узундугу 4 200 метр, туурасы 60 метр жана калыңдыгы 40 сантиметр болгон учуп-конуу тилкесин, учактар ары-бери жүрчү жана токтоочу жайды 5,5 айда аяктаган.
Ошондой эле жаңы 30 чакырым узундуктагы автомагистраль салынып, ал жактагы автовокзал колдонууга берилип, жолду бойлой көчөт тигилген. Аба майдан 1974-жылы Кыргыз ССРинин 50 жылдык мааракесине карата ачылып, колдонууга берилген.