00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
10:01
3 мин
Жаңылыктар
11:01
3 мин
Ежедневные новости
12:01
3 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:00
4 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
4 мин
Ежедневные новости
18:01
4 мин
Жаңылыктар
19:01
4 мин
Ежедневные новости
20:00
5 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 08:00
08:00
3 мин
Будь в курсе
Школа +1: как Кыргызстан переходит на 12-летнее образование
08:04
49 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 09:00
09:00
4 мин
Күн башат
ЖККУнун тышкы иштер министрлеринин жолугушуусу — маалыматтык коопсуздук, Жакынкы Чыгыштагы кырдаал
09:05
41 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 10:00
10:01
3 мин
Будь в курсе
Прорыв озера Такыр-Тор: сколько таких угроз ещё скрыто в горах?
10:04
44 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 11:00
11:01
3 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
Расмий документтерди алуу жөнөкөйлөштүрүлдүбү ? Санарип аттестаттарды колдонуу жолдору
11:04
25 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
Табият кырсыктарын алдын алуу үчүн кандай аракеттер көрүлүүдө? – Өзгөчө кырдаалдар министринин орун басары менен маек
11:31
24 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 12:00
12:01
3 мин
Максимальный репост
Кыргызстан адаптируется к климату: как работает стратегия до 2030 года
12:04
44 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 13:00
13:01
3 мин
Күн башат
Эл аралык Ысык-Көл электоралдык форуму — шайлоо системасында кандай өзгөрүүлөр болот?
13:05
45 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 14:00
14:01
3 мин
Особый акцент
Мигрень, сердце и стресс: почему болит голова и когда стоит волноваться - советы невролога
14:05
60 мин
Ачык кеп
Өлкөдө гепатитке каршы эмдөө иштери жүрүүдө —кимдерге жана эмне үчүн маанилүү?
15:04
44 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 16:00
16:01
3 мин
Личный интерес
Колледж КРСУ — место, где идеи становятся профессией
16:04
47 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00
17:01
3 мин
Көз мончок
Эне менен баланын коопсуздугу — төрөткө кантип даярдануу керек?
17:04
54 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 18:00
18:01
5 мин
Тема дня
On air
18:07
30 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 19:00
19:01
5 мин
Туяк
Таланты бааланбай, унутта калып бараткан таланттуу актёр Бекин Сейдакматов
19:06
49 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:01
5 мин
Об экономике и не только
ОСАГО — обязательное, но игнорируемое. Почему кыргызстанцы не спешат оформлять автостраховку
20:06
45 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 21:00
21:01
3 мин
Ачык кеп
Өлкөдө гепатитке каршы эмдөө иштери жүрүүдө —кимдерге жана эмне үчүн маанилүү?
21:04
44 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1
Радиостудия Sputnik Кыргызстан в Бишкеке - Sputnik Кыргызстан
Радио

Кыдырбаев: мамлекеттер аралык темир жол курулса ар бир вагондон жол акысын алабыз

© Sputnik / Жоомарт УраимовИсполнительный директор аналитического центра "БизЭксперт" Улук Кыдырбаев
Исполнительный директор аналитического центра БизЭксперт Улук Кыдырбаев - Sputnik Кыргызстан
Жазылуу
Кытай — Кыргызстан — Өзбекстан темир жолун куруу аябай керектүү долбоор экендигин "Биз Эксперт" аналитикалык борборунун жетекчиси Улук Кыдырбаев баса белгиледи
Кыдырбаев: мамлекеттер аралык темир жол курулса ар бир вагондон жол акысын алабыз

Мамлекеттер аралык темир жол курулса ар бир вагондон жол акысын алабыз. Бул тууралуу Улук Кыдырбаев Sputnik Кыргызстан радиосуна маек куруп жатып билдирди.

Анын айтымында, долбоор иш жүзүнө ашса, Кыргызстандын экономикасы өсөт.

"Кытайда бир жарым миллиард калк жашайт. Анын жанында калкынын саны боюнча 2-орунда турган Индия, Пакистан, Бангладеш өлкөлөрү жайгашкан. Менин маалыматым боюнча, Иран менен Кытайдын ортосунда 60 миллиардга жете турган соода мамилеси бар. Эгерде ошонун 10 пайызы Кыргызстан аркылуу өтүп жатса, ар бир өткөн вагондон транзит акчасын алабыз. Мындан сырткары, бизге келе турган товарлардын баасы арзандап, бизден чыккан товарлардын жол акысынын баасы төмөндөйт. Ошондуктан, биздин продукция башка өлкөлөрдун базарларында атаандаштыкка ээ болуп калышы мүмкүн", — дейт Кыдырбаев.

Адис аталган темир жол Кыргызстанда канчалык узун жолду басып өтсө, мамлекетке ошончолук пайда алып келе тургандыгын кошумчалады.

Жаңылыктар түрмөгү
0