00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
10:01
3 мин
Жаңылыктар
11:01
3 мин
Ежедневные новости
12:01
3 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:00
4 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
4 мин
Ежедневные новости
18:01
4 мин
Жаңылыктар
19:01
4 мин
Ежедневные новости
20:00
5 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 08:00
08:00
3 мин
Будь в курсе
Школа +1: как Кыргызстан переходит на 12-летнее образование
08:04
49 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 09:00
09:00
4 мин
Күн башат
ЖККУнун тышкы иштер министрлеринин жолугушуусу — маалыматтык коопсуздук, Жакынкы Чыгыштагы кырдаал
09:05
41 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 10:00
10:01
3 мин
Будь в курсе
Прорыв озера Такыр-Тор: сколько таких угроз ещё скрыто в горах?
10:04
44 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 11:00
11:01
3 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
Расмий документтерди алуу жөнөкөйлөштүрүлдүбү ? Санарип аттестаттарды колдонуу жолдору
11:04
25 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
Табият кырсыктарын алдын алуу үчүн кандай аракеттер көрүлүүдө? – Өзгөчө кырдаалдар министринин орун басары менен маек
11:31
24 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 12:00
12:01
3 мин
Максимальный репост
Кыргызстан адаптируется к климату: как работает стратегия до 2030 года
12:04
44 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 13:00
13:01
3 мин
Күн башат
Эл аралык Ысык-Көл электоралдык форуму — шайлоо системасында кандай өзгөрүүлөр болот?
13:05
45 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 14:00
14:01
3 мин
Особый акцент
Мигрень, сердце и стресс: почему болит голова и когда стоит волноваться - советы невролога
14:05
60 мин
Ачык кеп
Өлкөдө гепатитке каршы эмдөө иштери жүрүүдө —кимдерге жана эмне үчүн маанилүү?
15:04
44 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 16:00
16:01
3 мин
Личный интерес
Колледж КРСУ — место, где идеи становятся профессией
16:04
47 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00
17:01
3 мин
Көз мончок
Эне менен баланын коопсуздугу — төрөткө кантип даярдануу керек?
17:04
54 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 18:00
18:01
5 мин
Тема дня
On air
18:07
30 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 19:00
19:01
5 мин
Туяк
Таланты бааланбай, унутта калып бараткан таланттуу актёр Бекин Сейдакматов
19:06
49 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:01
5 мин
Об экономике и не только
ОСАГО — обязательное, но игнорируемое. Почему кыргызстанцы не спешат оформлять автостраховку
20:06
45 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 21:00
21:01
3 мин
Ачык кеп
Өлкөдө гепатитке каршы эмдөө иштери жүрүүдө —кимдерге жана эмне үчүн маанилүү?
21:04
44 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1

Март айында жоголуп кеткен Boeing Антарктида тарапка бурулган деп жазат ЖМК

© Sputnik / Максим Блинов / Медиабанкка өтүүСамолет Airbus A330
Самолет Airbus A330 - Sputnik Кыргызстан
Жазылуу
Маалыматтарга жүргүзүлгөн талдоолорго ылайык, MH370 диспетчер менен байланышы үзүлгөндөн кийин дагы бир нече саат абада болгон жана үч жолу бурулуш жасап, алардын бири сол жакка болгон. Натыйжада учак батышты карай, андан соң түштүккө, Антарктиканы карай бет алган.

БИШКЕК, 24-фев — Sputnik. Авиа кыйроолору боюнча эксперттер Малайзия авиа тармагына караштуу, 2014-жылдын мартында жоголгон Boeing (MH370 рейси) учагы боюнча спутник маалыматтарын талдагандан кийин белгисиз бирөөлөр лайнерге Антарктида тарапка багыт бериши мүмкүн болчу деген тыянакка келишти деп билдирет РИА Новости New Zealand Herald гезитине таянуу менен.

Маалыматтарга жүргүзүлгөн талдоого ылайык, MH370 диспетчер менен байланышы үзүлгөндөн кийин дагы бир нече саат абада болгон жана үч жолу бурулуш жасап, алардын бири сол жакка болгон. Натыйжада учак батышты карай, андан соң түштүккө, Антарктиканы карай бет алган. Бул версия National Geographic телеканалынын 8-мартта, кырсыктын жылдыгына карата чыга турган даректүү тасмада кенен берилмекчи.

Эксперт Малкольм Бреннердин пикиринде, экипаждын мындай аракеттери аларды бирөө атайылап багытынан чыгарган "деген ойго алып келет" деп жазат гезит.

Азыркы учурда авиалайнерди издөөгө төрт кеме катышып, алар издөө салынып жаткан аймакта 200 миң чарчы чакырым жерди кыдырып чыгышты. Декабрдын ортосунда Издөөнү жөндөштүрүү борборунун (JACC) өкүлдөрү Индия океанында биринчи кезекте издөө салынышы керек болгон аймагында иш 2015-жылдын майында бүтөт деп билдиришкен. Тергөө боюнча алдын ала отчёт 7-мартта жарыяланат деп күтүлүүдө.

Лайнер менен эмне болгон

Malaysia Airlines авиакомпаниясынын лайнери Boeing 777-200, Куала-Лумпурдан Пекинге MH370 рейси боюнча 227 жүргүнчү жана экипаждын 12 мүчөсү менен учуп бара жатып 8-мартка караган түнү радарлардын экранынан жоголгон. Малайзиянын премьер-министри Наджиб Разак 24-март күнү учак Индия океанынын түштүк бөлүгүнө кулап түшкөн деп билдирген: муну спутник маалыматтары ырастаган. Божомолдоолор боюнча эч ким тирүү калган эмес. 

2011-2014-жылдарда дүйнөдө болгон чоң аба кырсыктар

21-февралда Ливиянын Ан-26 аскердик-унаа учагы Тунистин чет-жакасындагы аэропортко учуп бара жатып Набель провинциясынын Громбалия аймагында кыйроого учураган. Анда учуп бара жаткан 11 адамдын баары каза болгон. 

Малайзиянын авиалайнерлери дагы кандай кырсыктарга учураган

Бул Малайзиянын авиакомпаниясынын учактары менен быйыл биринчи болгон кырсык эмес. Malaysia Airlines авиакомпаниясыны лайнери Boeing 777-200 Куала-Лумпурдан Пекинге MH370 рейси боюнча 227 жүргүнчү жана экипаждын 12 мүчөсү менен учуп бара жатып, 8-мартка караган түнү радарлардын экранынан жоголгон. Божомолдоолор боюнча, учак Индия океанынын түштүк бөлүгүнө кулап түшкөн. Кенен аймакта жүргүзүлгөн издөөлөр натыйжа берген жок. 

17-июлда Амстердамдан Куала-Лумпурга MH17 рейси менен учуп бара жаткан Boeing 777 учагы Донецк областында кыйроого учураган. Лайнерде 298 адам, анын ичинде 85 бала жана экипаждын 15 мүчөсү бар болчу. Баары каза болгон. Киевдин бийлиги учактын кыйраганына Донбасстын ыктыярчыларын айыптаган, тигилер болсо андай бийиктиктеги учакты атып түшүрүүгө жарактуу курал-жарагы жок экендигин билдирген. Тергөө боюнча алдын ала баяндамада учак "кубаттуу объекттердин сырттан көрсөткөн көп сандуу таасиринен болгон структуралык бузулуудан" абада учуп бара жатканда эле кыйраган деп көрсөтүлгөн.

Жаңылыктар түрмөгү
0