00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
10:00
3 мин
Жаңылыктар
11:01
3 мин
Ежедневные новости
12:01
4 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
13:55
4 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
4 мин
Ежедневные новости
18:01
4 мин
Жаңылыктар
19:01
4 мин
Ежедневные новости
20:00
6 мин
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
10:01
4 мин
Жаңылыктар
11:01
3 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 12:00
12:01
7 мин
Максимальный репост
Транспортный коллапс в столице: власти ищут пути решения проблемы
12:08
2 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 13:00
13:01
3 мин
Күн башат
Кыргыз тилинде “Кыргызча оңой” колдонмосу жана электрондук котормосу ишке кирди
13:05
48 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 14:00
14:01
4 мин
Особый акцент
On air
14:06
60 мин
Ачык кеп
Табият менен таттуу мамиледе болуу - Браконьерлерге каршы күрөш кандай жүрүп жатат?
15:05
42 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 16:00
16:01
3 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00
17:01
3 мин
Туяк
Кыргыз адабий сынын түптөөчүлөрдүн бири, кыйын кезде Айтматовдун чыгармаларына туура баа берген Кеңешбек Асаналиев
17:04
50 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 18:00
18:01
5 мин
Тема дня
On air
18:07
30 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 19:00
19:01
5 мин
Спортбокс
Бир дагы утулууну билбеген кыргызстандык ММА мушкери — спорттогу жолу, жетишкендиктери
19:06
27 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:01
5 мин
Об экономике и не только
Десять лет настройки: как страны ЕАЭС двигаются к обеспечению свободы передвижения товаров?
20:06
47 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 21:00
21:01
3 мин
Ачык кеп
Табият менен таттуу мамиледе болуу - Браконьерлерге каршы күрөш кандай жүрүп жатат?
21:05
42 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1

Кыргызстанда эл көп алган автоунаалар. Үлгүсү, баасы, жылы, куйган майы

Жазылуу
Бул күздө автомобиль рыногу көп талкуунун башы болду. Sputnik Кыргызстан редакциясы эл кандай автокөлүктөрдү сатып аларына баам салды.

Кыргызстанда элге белгилүү болгон автоунаалардын сатылышы боюнча интернет-порталдар саресеп салган маалыматтарды беришти. Акысыз жарнамаларды жайгаштырган lalafo.kg кызматы суроо-талаптар күч болуп жаткан, ал эми mashina.kg 2019-жылы соодаланган темир тулпарлар боюнча айтып берди.

Соңку ресурста автоунаалардын наркынын жогорку чеги июль айында болгондугун, сатылган орто баа 7 557 долларды түзгөнү айтылат.

Автоунааларды баарынан көп арзан наркта март айында сатышкан: анда орточо баа 6 495 долларга туура эле.

Ресурстун маалыматына караганда, үстүбүздөгү жылы автокөлүктөр 2000ден тарта 4000 долларга чейин соодаланган: 2019-жылы мындай жарнамалар 29 пайызды түзгөн. Эң эле таралганы 4000-6000 доллардын ортосу (23 пайыз) экени аныкталган.

Кыргызстандыктардын көп кызыкканы — Toyota үлгүсүндөгү автоунаа. Андан сырткары, Honda менен Mercedes-Benz да алдыга чыкты. Дагы бир учур, автомобилге кызыккандар BMW жана Lexus боюнча жарнамаларды ачкан.

Бишкекте кайсы май куюу жайлары бензинди жеткирбей куят? - Sputnik Кыргызстан
Бишкекте кайсы май куюу жайлары бензинди жеткирбей куят? Иликтөө

Айтмакчы, сунуштар суроо-талапты канааттандырган. Алдыңкы үч сапка кирген автоунаа сайттан каралган машиналар менен бирдей болгон. Кызыгы, BMW менен кошо Daewoo да чыга келген.

Активдүү жарнама боюнча статистикага таянсак, кыргызстандыктар түсү анча чаңкайбаган темир тулпарларды алууну ылайык көрүшөт. Алар күмүш сымал (30 пайыз), ак (22 пайыз) жана кара (16 пайыз) түстөр. Булардын катарына көк, кызыл жана жашыл өңдөр азыраак коюлат.

Сатылып жаткан унаалардын дээрлик жарымынан көбү 10-18 жыл болгондор. Активдүү жарнамалардын үчтөн бири андан да эски, 1990-2000-жылдардын ортосунда чыккандарды камтыган. Ал эми жаңылары — 9 жылдан берки автоунаалар тогуз пайызды түзгөн.

Көлүктөрдүн эмне менен жүрө тургандыгына үңүлө келгенде, бензинди пайдалангандар көп экени аныкталган. Электромобилдер жалпы жарыянын бир гана пайызын түзгөн.

Мындан сырткары, кыргызстандыктар седан, минивэнге көбүрөөк ык коюп же беш эсе сейрек сатышары белгилүү болду. Муну менен катар эле сол рулдуулар оң рулга салыштырмалуу көбүрөөк, пайыздык көрсөткүч менен алганда 84 жана 16 болгон.

Айтмакчы, Кыргызстанга сол рулдуу болуп кирген унаалар кантип оң рулдууга айланып калганы боюнча Sputnik Кыргызстан материал даярдаган.

Жаңылыктар түрмөгү
0