00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
10:01
4 мин
Жаңылыктар
11:01
3 мин
Ежедневные новости
12:01
4 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Ежедневные новости
18:01
5 мин
Жаңылыктар
19:01
4 мин
Ежедневные новости
20:00
6 мин
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
10:01
3 мин
Жаңылыктар
11:01
3 мин
Ежедневные новости
12:01
4 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Ежедневные новости
18:01
4 мин
Жаңылыктар
19:01
4 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:00
5 мин
Киноблог
«Агент Келлин»: может ли новогодняя комедия говорить о наркотиках и семейных конфликтах
20:05
52 мин
Ачык кеп
Жерге кам көрүп, түшүмдү мол ал — жер семирткичти кайсы убакта берген дурус?
21:05
50 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1

Балдар арасында популярдуу болгон оюнчуктар жана каармандар. Маркетингби же балдар дүйнөсүнүн өзгөрүүсүбү?

Балдар арасында популярдуу болгон оюнчуктар жана каармандар. Маркетингби же балдар дүйнөсүнүн өзгөрүүсүбү?
Жазылуу
Акыркы учурда балдар арасында "Лабубу", "Хагги Вагги" сыяктуу коркунучтуу оюнчуктар популярдуу болуп жатат. Бул көрүнүш маркетингдин күчтүү таасирин жана балдардын эмоционалдык тажрыйбаларды издөөгө болгон кызыгуусун чагылдырат. Бирок мындай каармандар баланын психикасына терс таасирин тийгизип, үрөйү учат, түшүндө коркот, агрессиясы күчөшү мүмкүн. Мындай учурда "алып бербейм", "жогот", "көрсөтпө" деген тыюулар көп учурда тескери натыйжа берет. Баланын кызыгуусун жок кылуунун ордуна, аны менен сүйлөшүп, түшүндүрүү, коопсуз альтернатива сунуштоо маанилүү. Бул процессте ата-эне, тарбиячы жана мугалимдин орду кандай? Каармандар эмне себептен популярдуу болуп жатат? Маркетингдин таасири чоңбу же балдардын психологиясы өзгөрүп жатабы? Баланын кандай оюнчук менен ойноп жатканна көңүл буруу керекпи? Ушул жана башка суроолорубузга “Көзмончок” берүүбүздөн жооп аласыздар.
Жаңылыктар түрмөгү
0