https://sputnik.kg/20230830/akyrky-zheti-zhylda-ukraina-uchak-zhasabay-kalgan-1078213820.html
Акыркы жети жылда Украина учак жасабай калган. Инфографика
Акыркы жети жылда Украина учак жасабай калган. Инфографика
Sputnik Кыргызстан
Эми Украинанын авиаөнөр жайынын "келечектүү долбоорлору" — "меморандумдар, мындан аркы сүйлөшүүлөр жана ниеттер жөнүндө макулдашуулар" болуп калды. 30.08.2023, Sputnik Кыргызстан
2023-08-30T17:41+0600
2023-08-30T17:41+0600
2023-08-30T17:41+0600
дүйнөдө
украина
россия
ишкана
өнөр
мамлекеттик ишмер
жай
https://sputnik.kg/img/07e7/08/1e/1078213649_0:0:2927:1646_1920x0_80_0_0_cb237c3a6d6fc7d989f367e3cd0612eb.jpg
БИШКЕК, 30-авг. — Sputnik. Акыркы жети жылда Украина учак чыгарбагандыгын авиазаводдор берген маалыматтардан улам боолголосо болот.Эгемендүүлүк Украинадагы авиаөнөр жайга пайда берген жок. Россиядан бөлүнүү украиналык авиакурулуш тармагын сазга батырды....Башында абал жаман эмес болчу. Советтер Союзунан украиналыктарга Ан-124 "Руслан", Ан-225 "Мрия" сыяктуу жүргүнчү жана транспорт учактарын чыгарган ишканалардын тармактары калган.Негизги өнөктөш жана продукция өткөргөн рынок Россия болгон. Ал мамлекеттик түзүмдөр жана авиакомпаниялар үчүн аба кемелерин жана башка продукцияларды алып турган. Бирок Украина өзүнө-өзү көйгөй жаратып алды. 2014-жылдагы мамлекеттик төңкөрүштөн соң Киев россиялык ишканалар менен алаканы үзүү чечимин кабыл алган. Компоненттердин жана РФтин буюртмаларынын жетишсиздиги Ан-140, Ан-148, Ан-158 учактарын жана Украинанын авиация өнөр жайынын башка продукцияларын өндүрүүсүн кан буугандай токтотот.Ким күнөөлүү? Киев Москваны атайт. 2016-жылы "Антонов" мамлекеттик ишканасынын жетекчиси Коцюба Россия менен болгон кооперация "Украинага Канада менен кызматташууга жол берген эмес" деген. "Антоновдун" экс-авиаконструктору Анатолий Вовнянко тамашалагандай, эми Украинанын авиаөнөр жайынын "келечектүү долбоорлору" — "меморандумдар, мындан аркы сүйлөшүүлөр жана ниеттер жөнүндө макулдашуулар" болуп калды.
https://sputnik.kg/20230804/zhanylangan-kuchtongon-mig-31bm-1077568500.html
украина
Sputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Жаңылыктар
kg_KG
Sputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://sputnik.kg/img/07e7/08/1e/1078213649_196:0:2927:2048_1920x0_80_0_0_e6cd2c3cc255a7c80304d30f3c7ae70a.jpgSputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
дүйнөдө, украина, россия, ишкана, өнөр, мамлекеттик ишмер, жай
дүйнөдө, украина, россия, ишкана, өнөр, мамлекеттик ишмер, жай
Акыркы жети жылда Украина учак жасабай калган. Инфографика
Эми Украинанын авиаөнөр жайынын "келечектүү долбоорлору" — "меморандумдар, мындан аркы сүйлөшүүлөр жана ниеттер жөнүндө макулдашуулар" болуп калды.
БИШКЕК, 30-авг. — Sputnik. Акыркы жети жылда Украина учак чыгарбагандыгын авиазаводдор берген маалыматтардан улам боолголосо болот.
Эгемендүүлүк Украинадагы авиаөнөр жайга пайда берген жок. Россиядан бөлүнүү украиналык авиакурулуш тармагын сазга батырды.
...Башында абал жаман эмес болчу. Советтер Союзунан украиналыктарга Ан-124 "Руслан", Ан-225 "Мрия" сыяктуу жүргүнчү жана транспорт учактарын чыгарган ишканалардын тармактары калган.
Негизги өнөктөш жана продукция өткөргөн рынок Россия болгон. Ал мамлекеттик түзүмдөр жана авиакомпаниялар үчүн аба кемелерин жана башка продукцияларды алып турган. Бирок Украина өзүнө-өзү көйгөй жаратып алды. 2014-жылдагы мамлекеттик төңкөрүштөн соң Киев россиялык ишканалар менен алаканы үзүү чечимин кабыл алган. Компоненттердин жана РФтин буюртмаларынын жетишсиздиги Ан-140, Ан-148, Ан-158 учактарын жана Украинанын авиация өнөр жайынын башка продукцияларын өндүрүүсүн кан буугандай токтотот.
Ким күнөөлүү? Киев Москваны атайт. 2016-жылы "Антонов" мамлекеттик ишканасынын жетекчиси Коцюба Россия менен болгон кооперация "Украинага Канада менен кызматташууга жол берген эмес" деген. "Антоновдун" экс-авиаконструктору Анатолий Вовнянко тамашалагандай, эми Украинанын авиаөнөр жайынын "келечектүү долбоорлору" — "меморандумдар, мындан аркы сүйлөшүүлөр жана ниеттер жөнүндө макулдашуулар" болуп калды.