00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
3 мин
Ежедневные новости
10:01
3 мин
Жаңылыктар
11:01
4 мин
Ежедневные новости
12:01
4 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Экономикалык панорама
17:04
42 мин
Ежедневные новости
18:01
5 мин
Жаңылыктар
19:01
4 мин
Ежедневные новости
20:00
4 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 08:00
08:00
4 мин
Будь в курсе
Бороться с коррупцией будут более жестко: тонкости нового законодательства
08:04
40 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 09:00
09:00
4 мин
Күн башат
Кыргызстан Борбор Азиядагы кышкы туризмдин мекенине айландыбы?
09:05
42 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 10:00
10:00
4 мин
Максимальный репост
Транспортный коллапс в столице: власти ищут пути решения проблемы
10:04
46 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 11:00
11:01
3 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
ЕАЭБ сураган көлөмгө чыгуу үчүн ишкерлердин башын кошуп, ишканаларды ирилештирүү зарыл
11:04
39 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 12:00
12:01
3 мин
Максимальный репост
Память о блокаде: связь поколений через уроки мужества
12:04
45 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 13:00
13:01
3 мин
Күн башат
Мыйзамга кирген өзгөртүүдөн улам көз жумган бейтаптардын себептери так аныкталбай калууда. Патологоанатом менен маек
13:05
48 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 14:00
14:01
3 мин
Особый акцент
Искусственный интеллект в диагностике болезней сердца — беседа с кардиологами
14:05
60 мин
Ачык кеп
Элдин убактысын үнөмдөп, бюрократияны жоёт - кадрдык иш жүргүзүү санариптик форматка өтүүдө
15:05
39 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 16:00
16:01
3 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00
17:01
3 мин
Көз мончок
Бизнес баштоо үчүн акча керекпи? Же идеяны жана жөндөмдүүлүктү талап кылабы?
17:04
51 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 18:00
18:01
5 мин
Тема дня
Университет культуры получил новые инструменты: что еще нужно для развития музыкального образования?
18:07
40 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 19:00
19:01
5 мин
Туяк
Кыргыз анимациясынын атасы Сагынбек Ишенов. Алгачкы мультфильм кандай кыйынчылык менен тартылган
19:06
50 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:01
5 мин
Об экономике и не только
Десять лет настройки: как страны ЕАЭС двигаются к обеспечению свободы передвижения товаров?
20:06
47 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 21:00
21:01
3 мин
Ачык кеп
Элдин убактысын үнөмдөп, бюрократияны жоёт - кадрдык иш жүргүзүү санариптик форматка өтүүдө
21:05
39 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1
Радиостудия Sputnik Кыргызстан в Бишкеке - Sputnik Кыргызстан, 1920
Радио

Мусабаев: айланма жолго сынамык иретинде акы төлөтүү планы бар

© Sputnik / Табылды КадырбековТранспорт жана коммуникациялар министрлигине караштуу Жол фондунун директорунун орун басары Акылбек Мусабаев. Архив
Транспорт жана коммуникациялар министрлигине караштуу Жол фондунун директорунун орун басары Акылбек Мусабаев. Архив - Sputnik Кыргызстан, 1920, 15.09.2022
Жазылуу
Транспорт жана коммуникациялар министрлигине караштуу Жол фондунун директорунун орун басары Акылбек Мусабаев кандай жолдорго акы төлөнүшү керектигин түшүндүрүп берди.
Бишкектеги айланма жолго акы төлөөнү сынамык иретинде киргизүү максатталууда. Бул тууралуу Акылбек Мусабаев Sputnik Кыргызстан радиосуна маек куруп жатып билдирди.
Мусабаев: айланма жолго сынамык иретинде акы төлөтүү планы бар
Анын айтымында, акы төлөнүүчү жолдор Жол фондунун каражат булагынын бири болуп саналат.
"Бишкектеги айланма жолдун МАИ постунан Кеминге чейинки бөлүгүнө акы төлөөнү пилоттук негизде киргизүү боюнча техникалык-экономикалык негиздеме даярдалууда. Акы төлөнө турган жол болгондон кийин акысыз жүрө турган альтернативдүү жол болушу керек. Ага жакын айылдардагы жашоочуларга ошол жолду тоскоолдуксуз кесип өтө тургандай мүмкүндүк түзүлүшү шарт. Мына ушунун баары жасалгандан кийин айланма жолго акы алуу сынамык иретинде кирет. Андан түшкөн каражат аталган жолду тейлөөгө жумашалат. Акы төлөнө турган жолдон айдоочулар өтө албайт. Трассаны кесип өткөн жолдор болбойт, жогорураак ылдамдык уруксат берилиши ыктымал. Ошондуктан ким ыңгайлуу, ылдамыраак жүргүсү келсе акча төлөп коюп, ошол жол аркылуу жүрө алат. Каражат төлөөнү каалабагандар альтернативдүү жол аркылуу кете берет. Мисалы, ошол эле айланма жолго альтернатива катары Бишкек — Кант — Токмок жолун санасак болот. Демек, кайсы бир жолду жаап, мындан ары акы төлөнөт деп эч ким мажбурланбайт. Мисалы, Бишкек — Торугарт жолунда Кубакы аркылуу кеткен жолдун техникалык-экономикалык негиздемеси даярдалса каалагандар акы төлөп, ошол жак менен кетет. Акча төлөөнү каалабагандар Балыкчы аркылуу өтө алат", — деди Мусабаев.
Ошондой эле жолго акы төлөө салык сыяктуу милдеттүү болуп саналбашы керектигин кошумчалады.
Жаңылыктар түрмөгү
0