00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
3 мин
Ежедневные новости
10:01
3 мин
Жаңылыктар
11:01
4 мин
Ежедневные новости
12:01
4 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Экономикалык панорама
17:04
42 мин
Ежедневные новости
18:01
5 мин
Жаңылыктар
19:01
4 мин
Ежедневные новости
20:00
4 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 08:00
08:00
4 мин
Будь в курсе
Бороться с коррупцией будут более жестко: тонкости нового законодательства
08:04
40 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 09:00
09:00
4 мин
Күн башат
Кыргызстан Борбор Азиядагы кышкы туризмдин мекенине айландыбы?
09:05
42 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 10:00
10:00
4 мин
Максимальный репост
Транспортный коллапс в столице: власти ищут пути решения проблемы
10:04
46 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 11:00
11:01
3 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
ЕАЭБ сураган көлөмгө чыгуу үчүн ишкерлердин башын кошуп, ишканаларды ирилештирүү зарыл
11:04
39 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 12:00
12:01
3 мин
Максимальный репост
Память о блокаде: связь поколений через уроки мужества
12:04
45 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 13:00
13:01
3 мин
Күн башат
Мыйзамга кирген өзгөртүүдөн улам көз жумган бейтаптардын себептери так аныкталбай калууда. Патологоанатом менен маек
13:05
48 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 14:00
14:01
3 мин
Особый акцент
Искусственный интеллект в диагностике болезней сердца — беседа с кардиологами
14:05
60 мин
Ачык кеп
Элдин убактысын үнөмдөп, бюрократияны жоёт - кадрдык иш жүргүзүү санариптик форматка өтүүдө
15:05
39 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 16:00
16:01
3 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00
17:01
3 мин
Көз мончок
Бизнес баштоо үчүн акча керекпи? Же идеяны жана жөндөмдүүлүктү талап кылабы?
17:04
51 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 18:00
18:01
5 мин
Тема дня
Университет культуры получил новые инструменты: что еще нужно для развития музыкального образования?
18:07
40 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 19:00
19:01
5 мин
Туяк
Кыргыз анимациясынын атасы Сагынбек Ишенов. Алгачкы мультфильм кандай кыйынчылык менен тартылган
19:06
50 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:01
5 мин
Об экономике и не только
Десять лет настройки: как страны ЕАЭС двигаются к обеспечению свободы передвижения товаров?
20:06
47 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 21:00
21:01
3 мин
Ачык кеп
Элдин убактысын үнөмдөп, бюрократияны жоёт - кадрдык иш жүргүзүү санариптик форматка өтүүдө
21:05
39 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1
Радиостудия Sputnik Кыргызстан в Бишкеке - Sputnik Кыргызстан, 1920
Радио

Иматов: Авиация институту аккредитациядан өтүп 5 жылга лицензия алды

© Sputnik / Асель СыдыковаИшембай Абдраимов атындагы Кыргыз авиациялык институтунун окутуучусу Эрмек Иматов
Ишембай Абдраимов атындагы Кыргыз авиациялык институтунун окутуучусу Эрмек Иматов  - Sputnik Кыргызстан, 1920, 16.12.2021
Жазылуу
Ишембай Абдраимов атындагы Кыргыз авиациялык институтунун окутуучусу Эрмек Иматов 2017-жылы КР өкмөтүнүн токтому менен авиация колледжи жогорку институт болуп кайрадан түзүлгөнүн айтты.
1973-жылы СССРдин Жарандык авиация министрлигинин буйругу менен Кыргызстандагы жападан жалгыз Авиациялык институт (ФАТУГА — Фрунзенское авиационно–техническое училище гражданской авиации) ачылган. Эки жылдан кийин аталган окуу жайдын 50, жарандык авиациянын 90 жылдыгын белгилейбиз. Учурда чоң даярдык көрүлүүдө. Бул тууралуу Эрмек Иматов Sputnik Кыргызстан радиосунун эфиринде маек куруп жатып билдирди.
Иматов: Авиация институту аккредитациядан өтүп 5 жылга лицензия алды
Анын айтымында, буга чейин окуу жайды Иван Назаров, Валентин Неродюк, Рахимбек Даиров башкарса, 2015-жылдан баштап ушул убакка чейин Улан Курманов жетектеп келет.

"Мурда Авиация институту башында самолетторду оңдоочу техникалык бир гана багыттагы адистерди даярдаса, учурда тогуз кесиптик багыт боюнча студенттерди окутат. 2015-жылы Эл аралык жарандык авиация уюму (ИКАО) кыргыз учкучтарынын даярдыгын канааттандырарлык эмес деп тапкан. Биз мындан ары кандай максаттарды коюп, кандай шартта студенттерге билим берүү зарылдыгын талдап, деңгээлди көтөрүү керектигин түшүндүк. Ошентип 2017-жылы кыргыз өкмөтүнүн токтому менен авиация колледжи жогорку окуу жай, институт болуп кайрадан түзүлдү. 1973-жылдан 2015-жылдарга чейин учкучтар Як-40, Ан-2, Ан-24 жана Ми-8 техникасын өздөштүрүштү. Бирок убакыт жаңы типтеги учактарга өтүп, замандын талабына жараша адистерди даярдоо керектигин көрсөттү. Учкучтардын теориялык билим алуусуна караганда (70 миң сом) практикалык окуудан өтүүсү алда канча кымбат. Мисалы, биздин студенттер Казакстандын Караганда шаарында жайгашкан эң ири "Балапан" авиациялык окуу борборунан практикадан өтүп келишкен. Анын баасы 25-30 миң долларды чапчыйт. Азыр акыркы бир жылдан бери учкучтар Байтик, Токмок аэродромундагы Bristol, Diamond DA42 самолеттору менен машыгып жатышат. 2021-жылы ноябрь айында "Билим - Стандарт" көз карандысыз аккредитациялоо агенттиги текшерүүдөн өткөрүп, 5 жылга лицензия алдык", — деди Иматов.

Ал Авиация институтунда контракттык негизде билим алуунун баасы 25 миң сомдон 70 миң сомго чейин экенин кошумчалады.
Подкасттын толук вариантын төмөнкү видеодон көрө аласыз:
Жаңылыктар түрмөгү
0