00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
07:46
5 мин
Ежедневные новости
08:00
3 мин
Жаңылыктар
09:00
3 мин
Ежедневные новости
12:01
3 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
3 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Ежедневные новости
18:01
4 мин
Жаңылыктар
19:01
5 мин
Ежедневные новости
20:00
5 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 08:00
08:00
4 мин
Утро хорошего дня
Подростковые проблемы через призму искусства - как говорить о сложном?
08:04
43 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 09:00
09:00
5 мин
Күн башат
Калк жашоосун чагылдырган салттуу музыка – Эл ичинен талант издеген сынак
09:05
44 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 12:00
12:01
3 мин
Будь в курсе
Женщины в бизнесе Кыргызстана: равные права или двойные барьеры?
12:04
45 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 13:00
13:01
3 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
Бишкекте тургундарды жылуулук менен камсыздоону жакшыртуу боюнча кандай иштер жүргүзүлүүдө?
13:04
25 мин
Күн башат
Кызыл-Омполду, Кумтөрдү жана башка кендерди иштетүүдө Кыргызстан эмнеге көңүл бурушу керек?
13:31
24 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 14:00
14:01
3 мин
Особый акцент
On air
14:05
0 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 15:00
15:01
3 мин
Ачык кеп
Кыргызстанда кант диабети “жашарууда”— диабетти алдын алуу иштерине кандай көңүл бурулуп жатат?
15:04
45 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 16:00
16:01
3 мин
ОГО!
Люди и события, которые не оставили нас равнодушными
16:05
2 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00
17:01
3 мин
Жума жыйынтыгы
апта ичинде болуп өткөн айрым окуяларга токтолобуз
17:05
45 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 18:00
18:01
5 мин
Об экономике и не только
с Кубатом Рахимовым
18:07
30 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 19:00
19:01
5 мин
Спортбокс
Спорттук экипировкаларды тандоодо эмнеге көңүл буруу кажет?
19:06
40 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:01
5 мин
Итоги недели
Информационно-аналитическая программа
20:06
0 мин
Ачык кеп
Кыргызстанда кант диабети “жашарууда”— диабетти алдын алуу иштерине кандай көңүл бурулуп жатат?
23:04
45 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1

Ростов-на-Донудагы авиакырсыктын себеби учкучтардын чатагына байланыштуу болушу ыктымал

© Sputnik / Сергей Пивоваров / Медиабанкка өтүүРостов-на-Донуда болгон авиакырсыктын калдыктары. Архив
Ростов-на-Донуда болгон авиакырсыктын калдыктары. Архив - Sputnik Кыргызстан
Жазылуу
Башкы учкуч ылдамдык алуу максатында, кыймылдаткычтын иштөө режимин жогорулаткан. Ал эми анын шериги учактын тумшугун ылдый түшүрүү керек деп эсептеген.

БИШКЕК, 28-мар. — Sputnik. Ростов-на-Донуда болгон авиакырсык кабинадагы экипаждын пикир келишпестигине байланыштуу болушу мүмкүн. Бул тууралуу "Коммерсант" гезити кырсыкты иликтөөгө алган ишенимдүү булагына таянып жарыялаганын РИА Новости жазып чыкты.

Авиакырсыктан көз жумган Насирдинованы таанууга келгендерге мекендештер жардам берүүдө
Эске салсак, Дубайдан келе жаткан жүргүнчү ташуучу Boeing 737-800 учагы Ростов-на-Дону шаарында кыйроого учураган. ӨКМнын маалыматына ылайык, кырсыктан 62 адам — 55 жүргүнчү жана экипаждын жети мүчөсү көз жумган. Алардын арасында Кыргызстандын жараны, аталган компанияда беш жылдан бери иштеп келе жаткан 28 жаштагы Жылдыз Насирдинова да болгон.

Гезит жазган маалыматка ылайык, кырсыкты иликтөөгө алган адистер учакта жайгашкан үн жазуучу жабдуулардагы жазылмаларды чечмелеп, окуянын жүрүшүн түзө алышкан. 

Адистердин болжому боюнча, учкучтар конуу режиминен бийиктикке учуу режимине өтүүдө учактын өзгөчөлүктөрүн эске алышкан эмес. Буга байланыштуу, учак бийиктикти акырындык менен багынтуунун ордуна аскердик учак сымал бийиктикке бет алган. 

"Учкучтар чарчаганбы же тажрыйбанын жетишсиздигиненби айтор, көйгөй жаралгандыгы тууралуу учактын берген белгисин байкашкан эмес. Качан гана ылдамдык төмөнкү деңгээлге түшүп кеткенде, кабинада пикир келишпестик жаралган", — деп билдиришет адистер. 

Башкы учкуч ылдамдык алуу максатында, кыймылдаткычтын иштөө режимин жогорулаткан. Ал эми анын шериги учактын тумшугун ылдый түшүрүү керек деп эсептеген. Ал "Токто. Кайда?" деп кыйкырып, бийиктик алуу ылдамдыгын токтотууга аракет жасаган. 

Акырында экипаж бир пикирге келе алган, бирок, кырдаалды өзгөртүүгө кеч болуп калган. 

Жаңылыктар түрмөгү
0