"Копейканы" жасоодо 1965-жылы "Жылдын автомобили" деп таанылган Италиянын FIAT 124 автоунаасы прототип кылып алынган болчу. Бирок аларды бирин-бири кайталаган эгиздер деп айтууга болбойт. Себеби экинчисине 800 өзгөртүү киргизилген.
Машина экспортко Lada соода маркасы менен чыккан. Аны дүйнөнүн бардык жеринен тапса болот.
Мындай кузов менен аталган машина 18 жыл бою, 1988-жылга чейин чыгарылган.
© Sputnik / А. Кельберг / Медиабанкка өтүүКопейканы" жасоода 1965-жылы "Жылдын автомобили" деп тандалган италиянын FIAT 124 автоунаасы прототип катары колдонулган.
Копейканы" жасоода 1965-жылы "Жылдын автомобили" деп тандалган италиянын FIAT 124 автоунаасы прототип катары колдонулган.
© Sputnik / Марк Редькин / Медиабанкка өтүүВолжск заводунун конвееринен чыгып жаткан ВАЗ 2101 үлгүсүндөгү автомобилдин акыркы этаптары.
Волжск заводунун конвееринен чыгып жаткан ВАЗ 2101 үлгүсүндөгү автомобилдин акыркы этаптары.
"ВАЗ-2101" жеңил автомашинасын сыноо.
© Sputnik / Владимиров / Медиабанкка өтүүМындай кузов менен аталган машина 1988-жылга чейин 18 жыл бою чыгарылган.
Мындай кузов менен аталган машина 1988-жылга чейин 18 жыл бою чыгарылган.
Машина экспортко Lada соода маркасы менен чыккан.
© Sputnik / Павел Лисицын / Медиабанкка өтүүЕкатеринбургдагы автосүйүүчүлөр шаардагы аянттардын биринде.
Екатеринбургдагы автосүйүүчүлөр шаардагы аянттардын биринде.
Бул автомобилге "копейка" деген атты эл берген.
© Sputnik / Валерий Левитин / Медиабанкка өтүү"Крокин галереянын" ээси Михаил Крокин сүрөтчү Андрей Бильжонун Москвадагы заманбап искусства музейинде көргөзмөсүнүн ачылышында.
"Крокин галереянын" ээси Михаил Крокин сүрөтчү Андрей Бильжонун Москвадагы заманбап искусства музейинде көргөзмөсүнүн ачылышында.
ВАЗ 2101 автомобилиндеги жарыялардын бири.