Азыркы Кыргызстандын аймагында совет бийлиги орногон жылдары калкты транспорт, электр энергиясы, азык-түлүк, күйүүчү-майлоочу каражаттар менен үзгүлтүксүз камсыз кылуу зарыл болгон. Бийлик ошол жылдары автоунаа, темир жолдорду курууга, ички каттамдарды жолго салууга катуу аракет көрүп ири каражат жумшай баштаган. Анткени ат араба, автомашина, темир жолдорду жакшыртуу аймактагы элдин социалдык-экономикалык абалына түздөн-түз таасир эткен.
Ашар жолу менен соңуна чыккан мээнеттин аркасында поезддер Фрунзе шаарынан Токмок шаарына түз келүү мүмкүнчүлүгүнө ээ болгон. Кийин Токмок — Быстровка (азыркы Кемин шаары), Быстровка — Рыбачье (азыркы Балыкчы шаары) темир жолдору салынган.
Учурда Кыргызстандын 424,6 чакырым темир жолу бар, алар коңшу Казакстан, Өзбекстандын аймактарына жетет.