Түндүк — Түштүк альтернативалуу жолдун курулушу. Иш үстүндөгү сүрөттөр

Sputnik

Кыргызстандагы эң узун тоннель кантип курулууда. Көк-Арт ашуусундагы видео
Эл аралык донорлор тарабынан каржыланган жолдун курулушу 2014-жылы башталган. Транспорт жана жолдор министрлиги трассаны 2022-жылы бүтүрүп, колдонууга берүүнү пландоодо. Анын алкагында 3890 метрлик бир тоннель, 1076 жана 386 метр узундуктагы эки эстакадалык көпүрө салынууда.

Жалал-Абад шаары менен Балыкчыны байланыштырган жолду бүтүрүү вазийпасы кытайлык China Roud and Bridge компаниясына жүктөлгөн.

1 / 16
29,5 миллион долларга курулуп жаткан эки эстакадалык көпүрө 2019-жылы бүткөрүлөт
2 / 16
Кыргызстандагы ири курулушту кытайлык China Roud and Bridge компаниясы жүргүзүүдө
3 / 16
Жалал-Абад шаарынан Казарманга чейинки аралыгын асфальттоо иштери
4 / 16
Учурда Кыргызстандын түндүгү менен түштүгүн бир гана Бишкек — Ош жолу бириктирет
5 / 16
Азыр Түндүк — Түштүк альтернативалуу жолунун көпчүлүк бөлүгүндө казуу, жардыруу иштери жүргүзүлүүдө
6 / 16
Трассанын ар бир чакырымына орточо эсеп менен 1 миллион 617 миң доллар сарпталууда
7 / 16
Долбоордун болжолдуу баасы 850 миллион доллар
8 / 16
Жолду курууда долбоордун курамына кирип калган жергиликтүү тургундарга мүлкү үчүн кенемте төлөп берүү каралган
9 / 16
433 Чакырымга созулган жолду куруу иштери төрт фазага бөлүнгөн
10 / 16
Жолдун курулуш иштери бийик тоолуу шартта өтүп жатат
11 / 16
Тоннелди салууга 200дөн ашык 20дай техника түрү тартылган
12 / 16
Долбоордогу айрым технологиялар Кыргызстанда буга чейин колдонулган эмес
13 / 16
Жумушчулардын 70 пайызы кытайлыктар, ал эми калганы кыргыз жарандары
14 / 16
Көк-Арт ашуусундагы тоннель аркылуу күн сайын 12 миң унаа өтө алат
15 / 16
Альтернативалуу жолдун курулушу 2014-башталган
16 / 16
Түндүк — Түштүк альтернативалуу жолу 2022-жылы бүткөрүлүп колдонууга берилет.