Ош — Хорог. Дүйнөдөгү эң кооз жолдордун биринин көрүнүшү

Жазылуу
Шейшемби күнү Памир даңгыр жолу National Geographic журналынын тандоосу боюнча дүйнөдөгү эң кооз 10 жолдун катарына кирди.

Ош — Хорог жолу — Памир даңгыр жолунун чыгыш бөлүгү болуп эсептелет. Ал эми батыш Памир жолу Хорогдон Тажикстандын борбору Дүйшөмбүгө чейин созулат.    

Памир даңгыры тууралуу репортаж жасаган россиялык фотограф Дмитрий Чистопрудов өз блогуна мындай кооз тоолуу жолду мурда басып өтпөгөнүн жазган. 

"Сары-Таштан Ошко чейин шумдуктуудай асфальт төшөлүптүр. Ал эми кооз пейзаж көз жоосун алат. Түнкүсүн түшкөн кар күн тийгенде бууланып, тоолордо суу кайнап жаткандай элес калтырат. Бул Европа же АКШ эмес, бул — Кыргызстан", — деп жазат Чистопрудов.

Таанымал болгон бийик тоолуу унаа жолунун узактыгы 700 чакырымга жетет. 

© Дмитрий Чистопрудов, Николай Рыков. Фотоагентство VOSTOKЧыгыш Памир жолу Оштон башталат
Чыгыш Памир жолу Оштон башталат - Sputnik Кыргызстан
1/10
Чыгыш Памир жолу Оштон башталат
© Дмитрий Чистопрудов, Николай Рыков. Фотоагентство VOSTOKАнда үч ашууну басып өтүүгө туура келет
Анда үч ашууну басып өтүүгө туура келет - Sputnik Кыргызстан
2/10
Анда үч ашууну басып өтүүгө туура келет
© Дмитрий Чистопрудов, Николай Рыков. Фотоагентство VOSTOKТалдык (деңиз деңгээлинен 3615 метр бийиктикте)
Талдык (деңиз деңгээлинен 3615 метр бийиктикте) - Sputnik Кыргызстан
3/10
Талдык (деңиз деңгээлинен 3615 метр бийиктикте)
© Дмитрий Чистопрудов, Николай Рыков. Фотоагентство VOSTOKКызыл-Арт (4280 метр бийиктикте)
Кызыл-Арт (4280 метр бийиктикте) - Sputnik Кыргызстан
4/10
Кызыл-Арт (4280 метр бийиктикте)
© Дмитрий Чистопрудов, Николай Рыков. Фотоагентство VOSTOK...жана "Дүйнөнүн чокусу" болгон – Акбайтал ашуусу (4655 метр)
...жана Дүйнөнүн чокусу болгон – Акбайтал ашуусу (4655 метр) - Sputnik Кыргызстан
5/10
...жана "Дүйнөнүн чокусу" болгон – Акбайтал ашуусу (4655 метр)
© Дмитрий Чистопрудов, Николай Рыков. Фотоагентство VOSTOKЖолдун чыгыш бөлүгү эки этапта курулган
Жолдун чыгыш бөлүгү эки этапта курулган - Sputnik Кыргызстан
6/10
Жолдун чыгыш бөлүгү эки этапта курулган
© Дмитрий Чистопрудов, Николай Рыков. Фотоагентство VOSTOKРоссиянын армиясы тарабынан 1894-жылы жашырын түрдө Талдык ашуусу аркылуу өтүүчү стратегиялык жол курулган. Бул жол Фергана менен Алай өрөөндөрүн байланыштырып турган
Россиянын армиясы тарабынан 1894-жылы жашырын түрдө Талдык ашуусу аркылуу өтүүчү стратегиялык жол курулган. Бул жол Фергана менен Алай өрөөндөрүн байланыштырып турган - Sputnik Кыргызстан
7/10
Россиянын армиясы тарабынан 1894-жылы жашырын түрдө Талдык ашуусу аркылуу өтүүчү стратегиялык жол курулган. Бул жол Фергана менен Алай өрөөндөрүн байланыштырып турган
© Дмитрий Чистопрудов, Николай Рыков. Фотоагентство VOSTOK1931—1934-жылдары СССР тоолуу Памир аймагын активдүү түрдө өз карамагына ала баштаган. Жол Хорог шаарына чейин жеткирилген
1931—1934-жылдары СССР тоолуу Памир аймагын активдүү түрдө өз карамагына ала баштаган. Жол Хорог шаарына чейин жеткирилген - Sputnik Кыргызстан
8/10
1931—1934-жылдары СССР тоолуу Памир аймагын активдүү түрдө өз карамагына ала баштаган. Жол Хорог шаарына чейин жеткирилген
© Дмитрий Чистопрудов, Николай Рыков. Фотоагентство VOSTOKСталин атындагы Батыш Памир жолу 1940-жылы ачылган
Сталин атындагы Батыш Памир жолу 1940-жылы ачылган - Sputnik Кыргызстан
9/10
Сталин атындагы Батыш Памир жолу 1940-жылы ачылган
© Дмитрий Чистопрудов, Николай Рыков. Фотоагентство VOSTOKПамир тоолуу унаа жолу мурдагы СССР аймагындагы эң бийик тоолуу жол болуп саналат.
Памир тоолуу унаа жолу мурдагы СССР аймагындагы эң бийик тоолуу жол болуп саналат. - Sputnik Кыргызстан
10/10
Памир тоолуу унаа жолу мурдагы СССР аймагындагы эң бийик тоолуу жол болуп саналат.
Жаңылыктар түрмөгү
0