02:25 25 Жетинин айы 2017
Түз эфир
Капельница. Архивдик сурөт

Казакстандын тургуну эки жаштагы баласына укол жасап, ал эсин жоготту

© Sputnik / Алексей Куденко
Азия
Кыскача шилтеме алуу
224 0 0

Ооруканага баратканда наристени жасалма дем алдыруучу аппаратка кошууга туура келген

БИШКЕК, 7-сен. — Sputnik. Казакстандын тургуну дарыгерлердин макулдугусуз эле эки жаштагы баласын антибиотиктер менен дарылап, ал эсин жоготконун tengrinews сайты жазып чыкты.

Караганданын тургуну эски рецепт боюнча антибиотиктерди сатып алган. Өспүрүмгө биринчи жолу укол жасаганда эле ал өзүн жаман сезип, дем алуусу оорлогон. Бир аздан кийин такыр эле дем албай калган.

Жүрөгү түшкөн аял Тез жардам чакырып, ооруканага баратканда өспүрүмдү жасалма дем алдыруучу аппаратка кошууга туура келген.

"Бала өтө оор абалда болчу, ал клиникалык өлүм абалында келген. Учурда ал кайра жандандыруу бөлүмүндө, өзүнө келе элек", — деп жергиликтүү саламаттык сактоо башкармалыгынан маалымдашкан.

Андыктан дарыгерлер өз алдынча дарыланууга болбой турганын эскертишүүдө.

Тема боюнча

Казакстанда эң катуу жөрмөлөгөн ымыркай аныкталды
Дарыгерлер ажатканадан табылган ымыркайдын абалы тууралуу маалымат берди
Белгилер:
балдар, медицина, КР Саламаттык сактоо министрлиги, Казакстан
Колдонуу эрежелериПикирлер

ЭҢ МААНИЛҮҮ